کد خبر: ۸۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
گروه استان‌ها ـ مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: تیم حمایت روانی سحر جوانان جمعیت هلال احمر لرستان آماده اعزام به آبادان شده است.
تیم حمایت روانی هلال احمر لرستان آماده اعزام به آبادان شد

به گزارش آرانيوز از خرم‌آباد، محمد قدمی در جمع خبرنگاران این شهرستان ضمن عرض تسلیت به همه مردم ایران و خانواده درگذشتگان و آرزوی سلامت برای مجروحان حادثه تلخ آبادان، اظهار داشت: پیرو دستور رئیس  جمعیت هلال احمر کشور مبنی بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، تیم حمایت روانی سحر جوانان جمعیت هلال احمر لرستان آماده اعزام به آبادان است.

 وی افزود: این تیم در راستای حمایت‌های روانی و اجتماعی فعالیت می‌کند و می‌تواند با حضور در مناطق آسیب دیده به ارائه خدمات در راستای فعالیت‌ها و ماموریت‌های تخصصی خود بپردازد.

سرپرست جمعیت هلال احمر لرستان عنوان کرد: حادثه تخریب ساختمان آبادان سبب تاسف عمیقی در بین همه مردم کشور شد و به تبع آن، جمعیت هلال احمر لرستان نیز بنا به رسالت و وظایف ذاتی خود از روز نخست این بحران، آمادگی خود را جهت امدادرسانی و اعزام‌تیم‌های تخصصی آواربرداری جستجو و نجات به سانحه دیدگان اعلام کرد.

 

 وی بیان کرد:  تیم حمایت روانی سحر هلال احمر لرستان که متشکل از کارشناسان و داوطلبان مباحث روحی- روانی است که بنا به اعلام سازمان جوانان جمعیت هلال احمر آماده اعزام به خوزستان است و در صورت تایید نهایی و اعلام نیاز بلافاصله راهی آبادان خواهد شد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار