کد خبر: ۸۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
گروه استان‌ها - رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به اجرا طرح‌های فرهنگی شهرداری، در راستای فرهنگ‌سازی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: این طرح‌ها با مشارکت رسانی ملی، استانی و صدا و سیما اجرا می‌شود.
طرح‌های فرهنگی شهرداری بوشهر با مشارکت رسانه ملی و استانی اجرا می‌شود

به گزارش آرانيوز  از بوشهر، جعفر پورکبگانی صبح امروز در نشست بررسی طرح‌های فرهنگی هنری، یکی از سیاست‌های مهم شهرداری را اجرا این طرح‌ها دانست و اظهار داشت: اجرا برنامه‌های فرهنگی در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی از اولویت برنامه شهرداری است که در این راستا اعتبارات قابل توجهی به این مهم اختصاص یافته است.

وی صدا و سیما را یکی از نهادهای مهم در عرصه اجرا طرح‌های فرهنگی هنری دانست و تصریح کرد: برای ارتقا جایگاه مدیریت شهری، فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت شهروندان، تعامل شورا و شهرداری با صدا و سیمای مرکز بوشهر ارتقا می‌یابد.

رئیس شورای شهر بوشهر با بیان اینکه رسانه‌ یکی از ارکان اساسی توسعه است خاطر نشان کرد: رسانه ملی صدا و سیما اصلی‌ترین نقش و جایگاه در عرصه فرهنگی، هنری و اجتماعی دارد.

پورکبگانی توجه به اجرا طرح‌های فرهنگی هنری را مورد اشاره قرار داد و  با اشاره به اجرا طرح‌های فرهنگی در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: این طرح‌ها با مشارکت شورای شهر، رسانه ملی و صدا و سیما بوشهر در راستای برنامه‌های شهرداری اجرا می‌شود.

وی مشارکت مردم در طرح‌های فرهنگی هنری را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: مردم باید شاهد انعکاس فعالیت‌ها و خدمات مدیریت شهری باشند و در عین حال نظرات و انتقادات خود نیز بیان کنند و صدا و سیما به‌عنوان رسانه ملی و استانی می‌تواند این پل ارتباطی بین شورا و شهرداری با شهروندان باشد.

رئیس شورای شهر بوشهر از تهیه فیلم‌های مورد توجه شهرداری بوشهر با همکاری صدا و سیما خبر داد و خاطر نشان کرد: شورا و شهرداری بوشهر از تهیه فیلم‌ها با مضمون فرهنگ شهروندی و ارائه دهنده فرهنگ این دیار حمایت می‌کند.

اجرا برنامه‌های فرهنگی با موضوع مقابله با آسیب‌های اجتماعی

نایب رئیس شورای شهر بوشهر هم صدا و سیما را یکی از معتبرترین منابع آگاهی شهروندان دانست و افزود: صدا و سیما در کنار فضای مجازی یکی از معتبرترین منابع آگاهی شهروندان است.

شهناز پولادی با قدردانی از همکاری و تلاش صدا و سیمای مرکز بوشهر در تنویر افکارعمومی تصریح کرد: در حوزه‌های فرهنگی ، زیست محیطی، عمران شهری، فرهنگ شهروندی، آگاه‌سازی و مشارکت شهروندان در امور شهری، صدا و سیما می‌تواند با تهیه برنامه‌های متنوع و جذاب با بهره‌مندی از ظرفیت‌های بومی، نقش مؤثر برای تحقق رسالت خود داشته باشد.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر بوشهر باتأکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در تهیه و اجرا طرح‌های فرهنگی بیان کرد: شورا و شهرداری بوشهر آماده تعامل با صدا و سیما برای آگاهی‌بخشی به شهروندان در موضوعات مرتبط با مدیریت شهری هستند.

 

وی با اشاره به اجرا برنامه‌های فرهنگی با موضوع مقابله با آسیب‌های اجتماعی خاطر نشان کرد: تهیه فیلم و سریال با موضوع مقابله با آسیب‌های اجتماعی و توسعه فرهنگ شهروندی در کنار برنامه‌های کارشناسی از جمله طرح‌هایی است که باید در دستور کار قرار گرفته شود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار