کد خبر: ۸۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: نمایندگان نباید در انتصابات دخالت کنند، بلکه باید همراه دیگر مسوولان مسیر توسعه در هر استانی ریل گذاری و مشخص کنند.

به گزارش آرانیوز از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه با تاکید براینکه در اسلام بر حفظ آبروی مسلمانان بسیار تاکید شده است، اظهار کرد: ترور شخصیت بدتر از کشتن یک نفر است به گونه ای اگر عیوب شخصی توسط برخی ناآگاه نمایان شد و ما نیز عیوب این فرد در فضای مجازی باز نشر کردیم، بی تردید شیطان در ما نفوذ کرده است.

وی با اشاره به شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: بیشترین احادیث در مسائل فقهی، اخلاقی و اعتقادی از امام صادق (ع) است و آن حضرت بیشترین شاگردان را تربیت کردند تا جایی که همه مذاهب اسلامی در بحث های حقوقی و فقهی وامدار این امام هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: در این میان مذاهب اسلامی برای قدردانی از اقدامات علمی امام صادق(ع) باید همواره ویژگی اخلاقی این امام را در جامعه برای جوانان تبیین کنند.

حجت الاسلام نوری افزود: در این میان مسلمانان بجای تخریب و ترور شخصیت افراد باید خوبی ها و صفات پسندیده یکدیگر را باز گو کنند تا شاهد گسترش مهر و محبت در جامعه باشیم.

وی با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند، نمایندگان قانونی را که وضع می‌کنند، باید درباره آن برای مردم توضیح دهند تا مردم با فهم آن مسوولان را همراهی کنند.

حجت الاسلام نوری افزود: همچنین نمایندگان نباید در انتصابات دخالت کنند، بلکه باید همراه دیگر مسوولان مسیر توسعه در هر استانی ریل گذاری و مشخص کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار