کد خبر: ۸۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
امام جمعه شاهین شهر گفت: از دولت انتظار می رود که به صورت شبانه روز به مسائل معیشتی و اقتصادی بپردازد و همچنین با تقویت سازمان تعزیرات با متخلفین به شدت برخورد شود.

حجت الاسلام قاسم هاشمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهین‌شهر با تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب شیعه جعفری اظهار کرد: امام صادق(ع) در زمان خود با سیاست و کیاست توانستند چهره واقعی حکومت ظالم و ستم کار بنی عباس را به همگان نشان دهند.

وی تاکید کرد: به رغم نامتوازن بودن قدرت نظامی آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران اما مقام معظم رهبری با درایتی که داشتند امروز این قدرت نامتوازن را برعکس و جمهوری اسلامی ایران را تبدیل به قدرت اول منطقه کرده اند.

امام جمعه شاهین‌شهر ضمن تبریک انتخاب مجدد حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میم و برخوار به عنوان دبیر هیات رئیسه مجلس گفت: نمایندگان مجلس به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی‌های یک نماینده جامع عمل بپوشانند. 

وی در ادامه با تسلیت جان باختگان هموطنان در حادثه ساختمان مترو پل گفت: از دولت و قوه قضائیه انتظار داریم با عوامل پیدا و پنهان این حادثه که باعث بروز این فاجعه شده است برخورد قاطع شود.

 حجت الاسلام هاشمی گفت: از دولت انتظار می‌رود که به صورت شبانه روز به مسائل معیشتی و اقتصادی بپردازد و همچنین با تقویت سازمان تعزیرات با متخلفین به شدت برخورد شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار