کد خبر: ۸۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
گروه استان‌ها- استاندار کردستان گفت: مصوبات سفر آتی ریاست جمهوری به استان می‌تواند باعث توسعه و جهش در ایجاد فضاهای آموزشی شود.
مصوبات سفر رئیس‌ جمهور به استان کردستان باعث توسعه فضاهای آموزشی می‌شود

به گزارش  آرانيوز از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با بیان اینکه دستگاه‌ها و شخصیت‌های حقوقی در اولویت اجرای قانون قرار دارند، اظهار داشت: دستگاه‌های حقوقی استان باید در عمل به قانون کاملاً مقید باشند.

وی اجرای مصوبات شورا و برگزاری مرتب شورای آموزش و پرورش را امری بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: ارائه گزارشات باید شفاف و منطبق با واقعیات باشد و امکان جذب اعتبارات در نوسازی مدارس مشخص شود.

استاندار کردستان با اشاره به سفر در پیش‌رو آیت‌الله رئیسی به استان تصریح کرد: مصوبات سفر آتی ریاست جمهوری می‌تواند باعث توسعه و جهش در ایجاد فضاهای آموزشی شود.

وی با بیان اینکه ایجاد هنرستان‌های هنری باید پیش‌تر از اینها انجام می‌شد، عنوان کرد: طرح شهید سلیمانی می‌تواند عقب‌ماندگی‌های استان را در زمینه فضاهای ورزشی تا حدی جبران کند.

زارعی‌کوشا افزود: شروع پروژه‌های جدید در حالی که پروژه‌های قدیمی هنوز به بهره‌برداری نرسیده است خود می‌تواند آسیب‌زا باشد.

 

استاندار کردستان در بخش پایانی سخنان خود گریزی به آتش‌سوزی اخیر تاناکورای سنندج زد و یادآور شد: نمی‌توان امنیت مردم شهر سنندج را برای حفظ منابع چند نفر در تاناکورا به خطر انداخت لذا فورا باید مشکل دیوار مدرسه کنار تاناکورای سنندج برطرف شود تا شاهد بروز مشکلات جبران‌ناپذیر نباشیم.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار