کد خبر: ۸۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
در روزی که خود را آماده میکردیم پیام شادی آزادی خرمشهر را به هم تبریک بگوییم و در یادمانهای آن حضور پیدا کنیم، خبر فرو ریختن برج متروپل آبادان همه را در ماتم و همدردی و تسلیت با خوزستان و آبادان فرو برد.

به گزارش آرانیوز، واژه تسلیت چقدر آشناست برای مردمی که دائم باید به خاطر نداشتن افراد دلسوز آن را سالی چندبار تکرار کنند...

تسلیت برای نداشتن مدیریت بحران قوی،
تسلیت برای نداشتن مسئول دلسوز،
تسلیت برای نداشتن جاده مناسب،
تسلیت برای گرانی و فقر و سختی،
تسلیت برای عدم بازسازی بافتهای فرسوده
تسلیت برای آتش سوزی،
تسلیت برای تشنگی و خشکیدگی سرزمینم،
تسلیت برای نداشتن امکانات درمانی و مرگ عزیزانم.
تسلیت برای ریزش ساختمان متروپل آبادان
و هزاران تسلیت دیگر
کشورم هرسال با حادثه ای عزادار است۰
به مردم خونگرم آبادان بخصوص به خانواده ها و بازماندگان کشته شدگان این حادثه غمبار تسلیت و تعزیت عرض میکنم و برای مصدومان آرزوی شفای عاجل دارم.

✔️اگر خبرهای منتشره در مورد این برج ها درست باشد، که با بهره گیری از رانت و نفوذ مجوز ساختن را گرفته و به هشدار کارشناسان توجه نشده باشد. رسیدگی به عوامل این حادثه بدون هرگونه مماشات، و برخورد قانونی حداقل اقدامی است که مورد انتظار است.
⭕️ وقتی ورزیده ترین و با سوادترین کارشناسان و مدیران به حاشیه رانده می شوند و خودی حساب نمی شوند و در عوض عده ای که مثل قارچ روئیده اند بدلیل قرار گرفتن در کنار مراکز قدرت و تصمیم، و بالاخره چسبیدن به مافیاهای اقتصادی هم به ثروت بادآورده دست پیدا می کنند، هم ارز از کشور خارج می کنند و هم به وقت خود از کشور خارج می شوند. نشان میدهد، کار از زیر بنا خراب است و باید تجدید نظر و اصلاح شود و به به این سوء استفاده ها پایان داده شود..

#آبادان_تسلیت۰۰۰۰
#خوزستان_تسلیت

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار