کد خبر: ۸۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
گروه استان‌ها- استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید میدانی از مناطق زلزله‌زده "سرجنگل" زاهدان گفت: ایمن‌سازی منازل مسکونی این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.
ایمن‌سازی منازل مسکونی منطقه زلزله‌خیز

به گزارش آرانيوز از زاهدان، به نقل از روابط عمومی استانداری، استاندار سیستان و بلوچستان امروز با حضور میدانی در منطقه زلزله‌زده "سرجنگل" از این مناطق بازدید به عمل آورد.

حسین مدرس خیابانی در این بازدید اظهار داشت: ایمن‌سازی منازل مسکونی این منطقه زلزله‌خیز در دستور کار قرار گرفته و تیم‌های ارزیاب به محض وقوع زلزله در محل مستقر شدند که خوشبختانه این زلزله خسارت جانی و مالی نداشت.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: تیم‌های امداد و نجات هلال احمر از ابتدای وقوع حادثه چادر‌های امداد و نجات را برپا کردند و به مدت یک هفته به صورت شبانه‌روزی در محل حضور دارند.

وی با بیان اینکه در چهار نقطه بخش "کورین" خانه‌های هلال راه‌اندازی شد، افزود: باید اطلاع‌رسانی و آموزش به موقع برای تمام ساکنان صورت گیرد که در این راستا می‌توان از ظرفیت معتمدین، رسانه‌ها و فضای مجازی استفاده کرد.

مدرس خیابانی بیان کرد: اعطای تسهیلات به مردم منطقه در قالب طرح ویژه مقاوم‌سازی در دستور کار قرار گرفت تا مردم علاوه بر مقاوم‌سازی منازل بتوانند خانه‌های خود را نیز بازسازی کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه سرجنگل، خاطرنشان کرد: ایستگاه آتش‌نشانی تا بهمن‌ماه امسال ساخته می‌شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار