کد خبر: ۸۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
فرماندار نوشهر:
نوشهر- فرماندار نوشهر نسبت به ساماندهی مراکز خرید و دپوی ضایعات در شهرستان مهلت تعیین و از رشد قارچ گونه این گونه مراکز انتقاد کرد.

رشد مراکز خرید و دپوی ضایعات در نوشهر قارچ گونه است

به گزارش آرانيوز ، سعید یزدانی عصر سه شنبه در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان نسبت به ساماندهی مراکز خرید و دپوی ضایعات و انتقال آن‌ها به نقاط دور از سکونتگاه‌ها از سوی مسئولان ضرب‌الاجل یک هفته‌ای تعیین کرده است و گفت: طی بازدیدهای به عمل آمده عمده خریداران ضایعات با استقرار کانکس تحت عنوان دفتر کار و نیز نصب داربست با پوشش نایلونی در مکانی غیر محصور اقدام به دپوی ضایعات می‌کنند و متأسفانه در میان انبوه ضایعات کابل‌های برق، درپوش آب، گاز و غیره دیده می‌شود.

وی با اشاره به رشد قارچ گونه مرکز خرید و دپوی ضایعات در نوشهر، افزود: بنا به اعلام نیروی انتظامی تاکنون سه مرکز دپوی زباله نیز در شهرستان نوشهر پلمپ شده است و باید در اسرع وقت ساماندهی و برخورد با این مراکز که مجوز نداشته و غیرقانونی فعالیت می‌کنند، در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان به مسئولان انتظامی، شهرداری، صنعت، معدن و تجارت توصیه و تاکید کرد که طی یک هفته آینده نسبت به ساماندهی این مراکز اقدام کنند و آن دسته از خریداران ضایعات که مجوز دارند باید با تشخیص بخشداران و دهیاران به نقاطی دور از سکونتگاه‌ها انتقال یابند.

ایجاد مراکز خرید، دپو و فروش ضایعات در نوشهر پدیده‌ای جدید بوده، که طی سال‌های اخیر رونق یافته است و عمده خریداران ضایعات در این منطقه با ساخت اتاقک تحت عنوان دفتر کار در زمین‌های پیرامون کمربندی نوشهر - چالوس مسیر اتصال کنارگذر شرق به غرب، اطراف روستاهای موسی آباد، شمعجاران فعالیت دارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار