کد خبر: ۸۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
فتح خرمشهر؛ فتح خون/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:
حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: امروز انقلاب اسلامی به برکت عزیزان انقلابی، با بصیرت، ولایتمدار، ایران دوست و اسلام دوست توانسته دشمن را در بسیاری از جبهه‌های جنگ نرم مثل جبهه‌های نظامی عقب براند و ما خرمشهر‌های فرهنگی زیادی را فتح کرده‌ایم

خرمشهر‌های فرهنگی فراوانی را فتح کرده‌ایمبه گزارش آرانیوز به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس، مراسم گرامیداشت این روز با حضور حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، جانشین ریاست سازمان، معاون هماهنگ کننده سازمان، دیگر معاونان و کارکنان این سازمان در حوزه مرکزی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام محمدحسنی در خصوص علت‌های سقوط خرمشهر در جریان جنگ تحمیلی، نحوه آزادسازی خرمشهر و نتایج و تاثیرات داخلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آزادسازی خرمشهر برای حاضران سخنرانی کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه دشمن در گذشته با جنگ نظامی به دنبال مهار انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: اکنون راهبرد دشمن تغییر کرده و راهبرد امروز آن‌ها القا و ایجاد شبهات و تاثیرگذاری بر افکار ما با هدف تغییر رفتار است. این راهبرد جنگ نرم آنهاست و برای آن هزینه می‌کنند. ما نیز البته با وجود تلفاتی که در جنگ نرم داده‌ایم، در مسیر دفاع در این جنگ موفق بوده‌ایم.

وی با اشاره شکل‌گیری جبهه جنگ نرم علیه ایران در جهان گفت: اگر این جنگ جهانی نرمی که علیه انقلاب اسلامی ایران است، علیه هر انقلاب دیگری رخ می‌داد اکنون آن انقلاب به موزه تاریخ پیوسته بود. امروز انقلاب اسلامی به برکت عزیزان انقلابی، با بصیرت، ولایتمدار، ایران دوست و اسلام دوست توانسته دشمن را در بسیاری از جبهه‌های جنگ نرم مثل جبهه‌های نظامی عقب براند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در پایان بر لزوم پیروزی در جبهه‌های جنگ نرم همچون جبهه‌های جنگ نظامی تاکید کرد و گفت: ما خرمشهر‌های فرهنگی فراوانی را فتح کرده‌ایم. بسیاری از سنگر‌های کلیدی جهان در اختیار حزب الله با ام‌القرایی ایران اسلامی است. ما باید این راه را مثل فتح خرمشهر تا پیروزی نهایی با قوت و قدرت ادامه دهیم و نگذاریم شهدای ما دشمن شاد شوند.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار