کد خبر: ۸۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
با اشاره به اتفاقات اخیر:
وزیر ورزش با تاکید بر لزوم رسیدگی به بیمه و معیشت ورزشکاران گفت: هنوز تیم‌ها گم‌وگور می شوند در حالیکه ورزشکاران امانت ما هستند.

سجادی: ورزشکاران امانت ما هستند/ باید به معیشت‌شان رسیدگی شود 

به گزارش آرانیوز ، حمید سجادی در جریان مجمع فوق العاده کمیته ملی المپیک گفت: چیزی که مملکت ما نیاز دارد، توجه به ورزش با توجه به خواص و اتفاقاتش است. الان در شرایط کنونی به این اثرات بیش از گذشته نیاز دارد

وی ادامه داد: امیدوارم با این درایت و درک و آگاهی امروز بتوانیم بگوییم ورزش در دنیا رشدش را داشته و به بلوغ رسیده تا این درک را به نمایش بگذاریم. ان‌شااله پاسدار این ارزش‌ها باشیم.

وزیر ورزش با اشاره به اتفاقات اخیر خاطرنشان کرد. در پایتخت ترور می‌کنند اما زورشان به جاهای دیگر نمی‌رسد. ما به سهم خودمان باید کمک نظام و حکومت باشیم. می‌رویم و مقابل بهره‌برداری‌های سو می‌ایستیم و اعزام‌ها را انجام می‌دهیم.

سجادی با بیان اینکه دیروز در اسلام آباد با جامعه ورزشش صحبت داشتم، گفت، با این دورهمی‌ها مشت محکم را نشان می‌دهیم. باید از اتفاقات اقتصادی علی رغم تهدیدها بگذریم. لبخند نیست، نیش نشان می‌دهند. ما به هم اعتماد داریم، مگر کسی بین ما نیست که بدون این مسائل انتخابات برگزار کنیم؟ اینها تشریفات و رسمیت‌بخشی است. سوظن یا سوتفاهمی نیست. از هیات اجرایی تشکر می‌کنم، کاش انتخابات در هیات اجرایی طبق ضوابط تعیین می‌شد.

وی تصریح کرد: به سهم خودم از اعضای ورزش هستم و درجاهایی با هم بوده‌ایم. امروزه هم وزیر هستیم و جامعه ورزش از خودشان نیاز داشتند. این انسجام باید حفظ بشود و بیش‌تر نمایان کنیم. فرصت ذیق است و باید رسیدگی شود. وقت نیست و باید کار بکنیم. تصمیم امروز جای تشکر دارد. از همه دوستان هم تشکر می‌کنیم. این نشست‌ها چند مطلب این‌گونه هم دارد که از سعه صبر متشکرم.

سجادی تاکید کرد: در کشوری کار می‌کنیم که فرامین رهبری در ورزش هست. باید ببینیم چه کرده‌ایم. مواردی را ایشان به ما فرموده‌اند. رییس جمهور هم دغدغه‌هایی دارد. انتخابات را کنار بگذاریم، اعزام کشورهای اسلامی هم همینطور اما جامعه مدیریتی ورزش تکالیفی دارد. باید بیمه ورزشکاران معیشت آن‌ها و اماکن را رسیدگی بکنیم تا به خط خدمت‌رسانی برسد. هنوز تیم‌ها گم‌وگور می شوند، ورزشکاران امانت ما هستند. چرا از این راه مهاجرت می‌کنند؟ مگر مهاجرت اشکالی دارد؟ چرا ورزش را بدنام می‌کنند؟ این مشورت‌های نادرست را باید شناسایی کنیم. باید از این‌ها فارغ شویم.

وی ادامه داد: مگر من چه‌قدر وقت وزارت دارم؟ زودتر باید حساب و کتاب کنیم تا روبه‌جلو شتاب بگیریم. جامعه به ما اعتماد کرده. رشته آقای ناظمی مثلا جوان‌پسند هست، برنامه‌ریزی شد از ۳ ماه پیش و الان دارد کولاک می‌کند. در فوتبال و دوچرخه‌سواری اتفاقات خوب افتاده که باید برای همه شتاب بگیرد. دارد به بار می‌نشیند و باید دنبال این‌ها برویم، باید تعامل بین‌المللی داشته باشیم و کشورمان خیلی خوب است. الان باید به کمک بیایم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار