کد خبر: ۸۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
عضو کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید در مجلس تاکید کرد: برخی دستگاه ها که با اقشار زیادی از جامعه در ارتباط هستند قانون صدور الکترونیکی مجوزها را اجرا نمی کنند.
 
 
غلامرضا نوری قزلجه در نطق میان دستور

به گزارش آرانیوز، غلامرضا نوری قزلجه در نشست علنی امروز (سه شنبه، 3 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید و حسن اجرای اصل 44 قانون اساسی درباره صدور الکترونیکی مجوزهای کسب وکار، گفت: با وجود اینکه یک سال از قانون الزام برای الکترونیکی شدن صدور مجوزهای کسب و کار گذشته و تبلیغاتی در رسانه ها صورت گرفته است گزارش نشان داد اتفاق مهمی که منافع آن را در جامعه ببینیم نیفتاده است.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس با بیان اینکه تنها 19 درصد از قانون مذکور عملیاتی شده است، اظهار داشت: پیگیری های کمیسیون و دبیرخانه مربوطه در وزارت اقتصاد موثر بوده و کار را در جهت مثبت پیش برده است، با این حال برخی دستگاه ها هنوز اقدام اساسی انجام نمی دهند.

عضو کمیسیون ویژه جهش تولید تاکید کرد: دستگاه هایی که با اقشار زیادی از جامعه در ارتباط هستند مانند وزارت کشور، شهرداری ها و سازمان برنامه و بودجه و برخی تشکل های صنفی اقداماتی در زمینه اجرای قانون نداشته اند که لازم است تحرکاتی در این زمینه داشته باشند چرا که تسریع در صدور مجوز کسب و کار باعث بهبود رتبه کشور در این زمینه و نتیجه مستقیم بر اشتغال در کشور دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار