کد خبر: ۸۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
گروه استان‌ها - فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان تاکنون ۶۷۲ واحد مسکونی ساخته و تحویل مددجویان داده است گفت: امسال ۱۰۰ واحد مسکونی دیگر تحویل مددجویان استان می‌شود.
فرمانده سپاه استان بوشهر: سپاه ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بوشهری می‌سازد

سردار علی رزمجو در گفت‌وگو با آرانيوز  در بوشهر، رفع محرومیت را از برنامه‌‌های مهم سپاه در قالب قرارگاه محرومیت‌زدایی است اظهار داشت: تاکنون این قرارگاه 971 واحد مسکونی ویژه نیازمندان و مددجویان ساخته، تعمیر و نوسازی کرده است.

وی از فعالیت یک هزار و 260 گروه جهادی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این گروه‌های جهادی در بخش‌های مختلف مقابله با کرونا، عمران و آبادانی، درمانی، آموزشی و فرهنگی فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان تاکنون 672 واحد مسکونی ساخته و تحویل مددجویان داده است گفت: در مرحله نخست 295 واحد ، مرحله دوم 2377 منزل با اعتبار 249 میلیارد ریال ساخته و تحویل جامعه هدف شده است و امسال 100 واحد مسکونی دیگر تحویل مددجویان استان می‌شود.

رزمجو  با اشاره به اینکه برای ساخت 295 پروژه مسکن مددجویان 59 میلیارد ریال تخصیص یافت بیان کرد: در فاز دوم در ساخت 377 واحد مسکونی 190 میلیارد ریال پرداخت شد و در مرحله سوم نیز برای ساخت 100 واحد مسکونی ویژه مددجویان 200 میلیارد ریال مصوب شده است.

وی افزود: برای هر واحد مسکونی 200 میلیون تومان هزینه می‌شود که زیربنا هر واحد مسکونی 50 متر مربع است و بر اساس برنامه زمانبندی این واحد‌ها ساخته و تحویل جامعه هدف می‌شود.

 

نظرشما
پربازدیدها