کد خبر: ۸۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: رکورد صادرات محصول شیر خشک نوزاد در تنها کارخانه تولید پودر اسکیم کشور شکسته شد

کسب رکورد جدید تـوسط کارخانه تولید پودراسکیم درچهارمحال وبختیاری

به گزارش آرانيوز ، سجادرستمی افزود: شیرخشک نوزاد پگاه درمدت یک ماه ازابتدای امسال رکورد صادرات محصول شیر خشک را ارتقا داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری می گوید این واحد صنعتی باصادرات بیش از۵۱۰ تن انواع شیر خشک نوزاد و صنعتی رکورد جدیدی را ثبت کرد.

به گفته رستمی پارسال در مجموع ۲ هزارتن انواع شیر خشک صنعتی و نوزاد ازاین واحد صنعتی صادر شده بود؛ این میزان صادرات با ارزآوری معادل یک ونیم میلیون دلار در یک ماه نوید روزهای پر رونق صادراتی را در سال ۱۴۰۱برای کارخانه است.

کارخانه شیرخشک نوزاد پگاه، هم اکنون تنها تولید کننده پودر اسکیم پایه شیرخشک نوزاد در کشور است.

این کارخانه توانایی تولید ۵هزار تن پودر اسکیم پایه شیرخشک نوزاد را دارد، در حالیکه میزان نیاز کشور به این محصول ۳هزار تن در سال است.

پارسال بیش از ۳هزار تن شیر خشک اسکیم پایه نوزاد در این شرکت تولید شده و علاوه بر مصرف در شیر خشک نوزاد برای دیگر کارخانه‌های کشور هم ارسال شده است.

کارخانه شیر خشک نوزاد و صنعتی پگاه شهرکرد با همت مجموعه صنایع شیر ایران با برند پگاه، متعلق به صندوق بازنشستگان کشور از سال ۱۳۹۲ در استان چهارمحال و بختیاری فعال شده است

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار