کد خبر: ۸۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
گروه استان‌ها- استاندار سمنان با ضرورت صدور اسناد اراضی کشور در این استان تأکید کرد و گفت: صدور سند اراضی از سوی جهاد کشاورزی به جد پیگیری شود.
استاندار سمنان: جهاد کشاورزی صدور سند اراضی کشاورزی را پیگیری کند

به گزارش آرانيوز از سمنان، سید محمدرضا هاشمی شامگاه گذشته در نشست قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی استان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد اظهار داشت: موضوع صدور سند اراضی کشاورزی بسیار امر مهمی است و سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان باید این مهم را پیگیری کند.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت شوراها و دهیاری‌ها در اجرای این طرح تأکید کرد و گفت: باید در این زمینه اطلاع‌رسانی و آموزش لازم به مردم داده شود و تلاش شود تا مراحل مختلف اجرای این طرح اطلاع‌رسانی شود.

اقدامات لازم برای جلوگیری از تبدیل اراضی کشاورزی به مسکونی صورت گیرد

استاندار سمنان همچنین بر ضرورت جلوگیری از تبدیل اراضی کشاورزی به مسکونی تأکید کرد و گفت: در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: با هدف جلوگیری از تبدیل اراضی کشاورزی به مسکونی باید نظارت‌های لازم در حوزه روستایی تشدید شود.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم برای اجرای این طرح امری ضروری است گفت: باید سامانه پاسخگویی 131 برای مردم‌ اطلاع‌رسانی شود تا اگر کسی شاهد تبدیل ارضای کشاورزی به مسکونی بود حتماً این را اطلاع‌رسانی کند تا اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

با ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر ایجاد قرارگاه صدور سند اراضی کشاورزی در تمامی استان‌ها این قرارگاه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز تشکیل شد.

 

این قرارگاه با هدف تسریع در صدور سند اراضی کشاورزی تشکیل شده است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار