کد خبر: ۸۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
گروه استان‌ها- استاندار سمنان با اشاره به سفر رئیس‌جمهور گفت: تاکنون به بیش از ۸۰۰۰ متقاضی که در جریان سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان درخواست داده بودند؛ وام قرض‌الحسنه ۱۵ میلیونی پرداخت شد.
۸۰۰۰ شهروند استان سمنان تسهیلات قرض‌الحسنه سفر رئیس‌جمهور را دریافت کردند

به گزارش آرانيوز از گرمسار، سید محمدرضا هاشمی در آئین تکریم و معارفه فرماندار گرمسار اظهار داشت: روند پرداخت تسهیلات مردمی از محل سفر آیت‌الله رئیسی به متقاضیانی که در زمان سفر درخواست تسهیلات داشتند ادامه دارد.

وی با اشاره سفر روز گذشته معاون اجرایی رئیس‌جمهور برای پیگیری روند اجرای مصوبات سفر تصریح کرد: تا امروز بیش از 9 هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به دستگاه‌های ذی‌ربط در استان سمنان تخصیص‌یافته است و این روند با شتاب مناسب در حال ادامه است.

استاندار سمنان با اشاره به همراهی بسیار مطلوب مردم این استان با دولت در اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها افزود: باید از مردم با بصیرت و فهیم استان سمنان به جهت همراهی با سیاست‌های دولت به‌ویژه در طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها و مردمی سازی آن، قدردانی کرد.‌

هاشمی با تأکید بر لزوم اقناع افکار عمومی در راستای همراهی هرچه بیشتر آنان با سیاست‌های دولت تصریح کرد: هر قدر با مردم صادق‌تر باشیم، همراهی آنان‌ نیز افزایش پیدا خواهد کرد.‌

وی با بیان اینکه امروز همه وظیفه داریم با انجام کار مضاعف، پاسخ اعتماد مردم را بدهیم؛ وحدت و صمیمیت موجود در استان را در کشور کم‌نظیر توصیف و عنوان کرد: امروز ترس دشمن از وحدت، انسجام و صمیمیت ماست.

استاندار سمنان با اشاره به توجه همیشگی مقام معظم رهبری به حوزه اقتصاد به‌ویژه حمایت از تولید، بر لزوم همراهی جدی مدیران استان سمنان در راستای تحقق دغدغه‌های ایشان در این زمینه تأکید و عنوان کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب به مقوله تولید ملی نشان از آینده‌نگری ایشان است.‌

هاشمی ضمن قدردانی از سرپرست فرمانداری گرمسار، برای فرماندار جدید این شهرستان در حل مشکلات این شهر و کسب رضایتمندی مردم آرزوی موفقیت کرد.

حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی، امام‌جمعه گرمسار نیز در این جلسه خدمت به مردم را از بهترین اعمال برشمرد و با بیان اینکه شخصاً از عملکرد سرپرست فرمانداری گرمسار رضایت دارم؛ برای فرماندار جدید این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.‌

اردشیر مطهری، نماینده مردم‌ گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین تکریم و معارفه با اشاره به سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه از جو روزهای اخیر درپی اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها تصریح کرد: از هجمه دشمنان و رسانه‌های آنان در روزهای اخیر می‌توان دریافت که دولت مسیر درستی را انتخاب کرده است.

وی با تأکید بر لزوم همراهی عمومی برای ادامه این مسیر از سوی دولت و نیز تبیین فعالیت‌ها و اقدامات دولت به مردم گفت: همه ما وظیفه داریم تا در هر جایگاهی که قرار داریم از دولت حمایت و در راستای تحقق اهداف آن کمک کنیم.

نماینده مردم‌ گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از تلاش‌های جهادی استاندار سمنان از ابتدای قبول مسئولیت در این استان تاکنون قدردانی کرد.

 

در این آئین که استاندار سمنان، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه گرمسار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و تعدادی دیگر از مدیران استان و شهرستان گرمسار در آن حضور داشتند؛ علیرضا کاشی از سرپرستی فرمانداری گرمسار تودیع و مهدی صفرخانلو، به‌عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار