کد خبر: ۸۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
وزیر ارشاد اسلامی در بازدید از سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از تنوع آثار مؤسسه الهدی در حوزه ارتباطات فرهنگی بین‌المللی تمجید کرد.

تمجید وزیر ارشاد از آثار مؤسسه الهدی در حوزه ارتباطات فرهنگیبه گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمد مهدی اسماعیلی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از غرفه مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی بازدید کرد.
وی با اشاره به زمینه‌های توسعه همکاری‌های فرهنگی بین‌المللی ایران و دیگر کشورها، از تنوع آثار مؤسسه الهدی در حوزه ارتباطات فرهنگی بین‌المللی و فرهنگ ملل تمجید کرد.
در این بازدید، آثار منتخب و موفق مؤسسه الهدی در جوایز بین‌المللی از جمله جایزه جهانی ترجمه شیخ حمد قطر مورد توجه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت و بر توسعه و تکرار تولید آثار در عرصه بین‌الملل تأکید کرد.
همچنین، مسئولان غرفه مؤسسه بین‌المللی الهدی با معرفی آخرین منشورات و آثار فاخر بازنشر شده از جمله «فلسفه علم کلام» و «دریای جان»، گزارشی از برنامه‌های پیش روی این مؤسسه به ویژه تکمیل سلسله منشوارت کتاب «فیروزه‌ای» در معرفی جامعه و فرهنگ ملل مختلف جهان تا پایان سال ۱۴۰۱ ارائه کردند.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار