کد خبر: ۸۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
گروه استان‌ها - سازمان بازرسی برای بررسی تخلفات صورت گرفته در کوه‌خواری در روستای پایین کوه ورود کرد‌.
ورود سازمان بازرسی به فروش غیرقانونی کوه‌ها در زنجان/ اعزام کارشناسان برای بررسی‌ ثبت شکایت‌های مردم

به گزارش  آرانیوز از زنجان‌، این رسانه در 21 اردیبهشت ماه امسال گزارشی با عنوان "ساخت ویلاهای لاکچری در دل کوه‌های زنجان/ واگذاری‌های غیرقانونی اراضی به سودجویان/ پای کدام ارگان در میان است؟‌" منتشر کرده بود که در این گزارش به کوه‌خواری‌ها و فروش غیرقانونی کوه‌ها برای احداث ویلاها در روستای پایین‌کوه (شمال شهر زنجان) پرداخته بود.

در این گزارش این رسانه از دستگاه‌های نظارتی درخواست کرده بود که برای بررسی تخلفات صورت گرفته وارد میدان شوند و با متخلفان برخورد جدی و قاطعی شود.

حال پس از انتشار این گزارش سازمان بازرسی استان زنجان پای کار آمد و اعلام کرد که برای بررسی بیشتر، موضوعات را بازرسی می‌کند.

ابوالفضل خمسه بازرس‌کل استان زنجان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: سازمان‌ بازرسی برای بررسی تخلفات صورت گرفته در روستای پایین‌کوه وارد موضوع شده و در حال حاضر کارشناسان این سازمان در حال واکاوی ماجرا هستند.

وی با بیان اینکه شکایت‌های زیادی به دست این سازمان برای بررسی موضوع رسیده است، گفت: پس از پایان بررسی نتیجه ماجرا از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد. همینطور از اهالی تقاضا داریم اگر شکایاتی در این زمینه دارند به سازمان بازرسی مراجعه کنند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار