کد خبر: ۸۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
رئیس فدراسیون هندبال گفت: تلاش می‌کنیم در مسابقات قهرمانی جهان حضور متقاوت و آبرومندی داشته باشیم و مسیری که برای هندبال ترسیم شده را ادامه بدهیم.
پاکدل: هندبال ایران مسیر خود را پیدا کرده است/ می‌خواهیم نتایج آبرومندانه‌ای در مسابقات جهانی بگیریم

به گزارش آرانیوز، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در نشست خبری که امروز برگزار شد، اظهار داشت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا در عربستان که منجر به کسب سهمیه جهانی بعد از 8 سال شد، قراردادمان با مانوئل به پایان رسید و با وسلین وویوویچ مذاکره کردیم. وی در باشگاه‌ها و تیم‌های بزرگ دنیا حضور داشته و تیم اسلوونی را به مقام سوم جهان رساند.

وی افزود: مذاکرات با وی به جمع بندی رسید و قرار داد منعقد شد. هدف ما این بود که در بازی‌های هانگژو روی سکو برویم، ولی انصراف چین از میزبانی و تعویق آن، برنامه را تغییر داد. برنامه ما مسابقات قهرمانی جهان است و ما برای دومین بار در آن شرکت می‌کنیم‌

رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد: تلاش می‌کنیم در مسابقات قهرمانی جهان حضور متقاوت و آبرومندی داشته باشیم و مسیری که برای هندبال ترسیم شده را ادامه دهیم. 6 سهمیه جهانی کسب کردیم که در آسیا هیچ‌کشوری نتوانسته به این جایگاه برسد. هندبال ما مسیر خود را پیدا کرده و دنیا هندبال ما را می شناسند. امیدوارم با برنامه های سرمربی در جهان نتایج خوبی را بگیریم.

دعوت از گروه دوم بازیکنان برای اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال مردان

 

ادامه دارد ...

 
برچسب ها: هندبال
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار