کد خبر: ۸۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
فتح خرمشهر؛ فتح خون/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
سرهنگ «برومندزاده» گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در عملیات بیت‌المقدس ۴۳ شهید به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

به گزارش آرانیوز از یاسوج، نشست هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر امروز به ریاست معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات سپاه فتح برگزار شد.

سرهنگ «سعید برومندزاده» معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه روز سوم خرداد در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان روز مقاومت و ایثار نامگذاری شده است، اظهار داشت: با اجرای عملیات بزرگ بیت‌المقدس طی چهار مرحله، در سومین روز از خرداد سال ۱۳۶۱ پس از ۵۸۸ روز، خرمشهر آزاد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فتح خرمشهر قلب رویداد‌های دفاع مقدس است، افزود: در این عملیات ۴۳ نفر از رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که یاد و خاطره آنها برای همیشه جاویدان خواهد ماند.

برومندزاده با تأکید بر اهمیت تکریم حماسه‌آفرینی رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدای این عملیات، گفت: مهم‌ترین برنامه‌های بزرگداشت این مناسبت در سطح سپاه و بسیج استان، برگزاری صبحگاه مشترک در شهرستان‌های بویراحمد و گچساران، برگزاری یادواره شهدا، مراسم عطر‌افشانی گلزار شهدا، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فضاسازی محیطی و حضور دانشجویان در تیپ ۴۸ فتح و بازدید از تجهیزات نظامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه راهبرد دفاع مقدس در فتح خرمشهر محقق شد، ابراز کرد: دفع تجاوز و آزادسازی مناطق اشغالی و تنبیه و تعقیب متجاوزان در فتح خرمشهر انجام شد.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار