کد خبر: ۸۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
استاندار کردستان:
«زارعی‌کوشا» با بیان اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان شبکه اطلاع‌رسانی منسجم در جریان‌سازی می‌توانند نقش اساسی ایفا کنند، گفت: امروز در دنیا مهمترین رسالت‌ها برای شناخت یک مجموعه، به‌عهده روابط عمومی‌ها قرار دارد و می‌تواند مؤثر‌ترین بخش در یک دستگاه محسوب شود.

روابط عمومی‌ها در جریان سازی نقش اساسی ایفا می‌کنندبه گزارش آرانیوز از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان که به‌مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالگرد سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کردستان اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری به دیار کردستان بسیار امیدآفرین بود و باعث تغییر نگاه به کردستان به‌عنوان یک استان فرهنگی و توسعه و تحول آن شد.

وی به جایگاه روابط عمومی‌ها اشاره کرد و افزود: روابط عمومی یک علم است و اطلاع رسانی در سازمان‌ها وظیفه آنهاست و افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند باید بتوانند در برنامه ریزی و سیاستگذاری سیستم خود نقش بسزایی داشته باشند.

استاندار کردستان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان شبکه اطلاع‌رسانی منسجم در جریان سازی می‌توانند نقش اساسی ایفا کنند، گفت: امروز در دنیا مهمترین رسالت‌ها برای شناخت یک مجموعه، به‌عهده روابط عمومی‌ها قرار دارد و روابط عمومی می‌تواند مؤثر‌ترین بخش در یک دستگاه محسوب شود.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: ادارات نیازمند روابط عمومی و ارتباطات فعالی هستند بر همین اساس روابط عمومی ها باید درک صحیحی از این حوزه داشته و به‌روز باشند تا بتوانند در رفع مشکلات دستگاه متبوع، موثر واقع شوند.

وی بر اطلاع‌رسانی دقیق تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها موظف هستند نسبت به جامعه هدف اخبار درست را اطلاع رسانی کنند و از نشر اخبار کذب خودداری کنند.

استاندار کردستان در ادامه به طرح هدفمندسازی یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: انجام این طرح که سود آن به نفع مردم است از دهه ۷۰ تکلیف همه دولت ها بوده است و دولت در حال حاضر همه آنچه که برای حمایت از تولید است را پیش‌بینی کرده است و مردم نسبت به کمبودی نگران نباشند.

زارعی‌کوشا از سفر قریب الوقوع هیات دولت به استان خبر داد و گفت: در جریان این سفر شاهد خبرهای بسیار خوبی در راستای توسعه استان خواهیم بود.

«مهدی رمضانی» معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان نیز در این جلسه بر توجه به عرصه اطلاع‌رسانی تاکید کرد و اظهار داشت: جامعه روابط عمومی جایگاه بالایی در ادارات و دستگاه های اجرایی دارند و باید بر همین اساس این حوزه قبل از هر کاری به نبال تولید فکر و اندیشه باشند.

وی روابط عمومی ها را جلودار جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: روابط عمومی باید مشکلات جامعه را به مدیر دستگاه ها انتقال بدهد و در رفع آن باید برنامه ریزی کند.

رمضانی یادآور شد: باید بستر تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در سازمان‌ها مختلف با استفاده از دانش روابط عمومی‌ها فراهم شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار