کد خبر: ۸۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
عضو کمیسیون برنامه و بودجه از امتناع ۳ ماهه بانک مرکزی در همکاری با تحقیق و تفحص از نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی، گفت: طبق قانون تمامی دستگاه ها موظفند در تحقیق و تفحص با مجلس همکاری کنند.

به گزارش آرانیوز جبار کوچکی نژادارم ساداتی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 25 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری آئین نامه ای، گفت: طبق آئین نامه داخلی مجلس تمامی دستگاه ها موظفند در تحقیق و تفحص با مجلس همکاری کنند اما با وجود آنکه بیش از 3 ماه است تحقیق و تفحص از نحوه تخصیص ارز 4200 تومانی را ارائه داده­ایم اما متاسفانه بانک مرکزی از همکاری امتناع می کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس، ادامه داد: در این راستا علاوه بر نوشتن 2 بار نامه به حضرت عالی، نامه ای نیز در این خصوص به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه دادم اما بانک مرکزی همچنان با وظایف قانونی مجلس مخالفت می کند و این همکاری صورت نگرفته است.

بنابراین گزارش رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: من در جریان مکاتبات شما هستم، البته رئیس بانک مرکزی هم در این خصوص مکاتبه ای با من داشته است که پاسخی به ایشان دادم و لذا حتما پیگیری می کنیم که قانون اجرایی شود و فاصله اتفاق افتاده را به زمان تحقیق و تفحص اضافه خواهیم کرد./

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار