کد خبر: ۸۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
رئیس صدا‌وسیما خبر داد؛
جبلی گفت: قطعاً ما با استفاده از گنجینه و اطلاعاتی که مجمع ناشران دفاع مقدس جمع آوری کرده است، برنامه‌های نمایشی برای پخش در تلویزیون و رادیو خواهیم ساخت.

به گزارش آرانیوز، «پیمان جبلی» رئیس رسانه ملی در دیدار از غرفه مجمع ناشران دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب اظهار داشت: راهی که این مجمع طی کرده، نیمی از راهی است که ما باید می‌رفتیم.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات و گنجینه‌ مجمع ناشران دفاع مقدس یک منبع منحصر به فرد است، گفت: کاری که ما باید به عنوان رسانه ملی در تولید و محتوا و کشف روایت‌های دفاع مقدس انجام می‌دادیم، خوشبختانه اکنون توسط ناشران این مجمع انجام شده است.

رئیس صدا‌وسیما افزود: در واقع آنچه که در این کتاب‌ها آمده و اطلاعاتی که این ناشران جمع‌آوری کرده‌اند، پژوهشی است که صدا و سیما باید به آن می‌پرداخت.

جبلی در پاسخ به این سوال که شما از این اطلاعات چگونه در رسانه ملی بهره می‌برید، گفت: قطعاً ما با استفاده از گنجینه و اطلاعاتی که این مجموعه جمع آوری کرده است، آثار نمایشی برای پخش در تلویزیون و رادیو خواهیم ساخت.

وی درباره کمک به ناشران دفاع مقدس در حوزه پژوهش گفت: ما با این ناشران تعامل داریم و آنچه در توانمان باشد در حوزه پژوهش و جمع آوری اطلاعات برای آنها انجام خواهیم داد.

امسال برای اولین بار است که ناشران دفاع مقدس به جای حضور مستقل، در غرفه مجمع ناشران دفاع مقدس حضور دارند. همچنین آثار ارائه شده در این غرفه ۹۰۰ عنوان کتاب از ۴۳ ناشر عضو این مجمع است.

انتهای پیام/ 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار