کد خبر: ۸۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:
حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: امنیت موجود در کشور به برکت وجود نظامیانی است که به عنوان دژ و حصار امنیت با جانفشانی و حضور در مرز‌ها از مردم و ملّت محافظت می‌کنند.

ارتش بار‌ها در جنگ و صلح، انقلابی، مکتبی و مردمی بودن خود را به اثبات رسانده استبه گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان قرارگاه منطقه‌ای جنو‌ب‌شرق نیروی زمینی ارتش در استان کرمان با بیان اینکه وجود نظامیان در کشور، موجب برکت است، خطاب به کارکنان مستقر در قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق اظهار داشت: حضور شما در هر رسته و تخصصی که هستید، برای کشور افتخار و امنیت‌آفرین است.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی الهی، انقلابی، مکتبی و مردمی است و همواره در امور مردم‌یاری بار‌ها خود را در جنگ و صلح ثابت کرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خطاب به کادر درمان ارتش اظهار کرد: بیمارستان‌ها در نشان دادن چهره ارتش نقش مهمی ایفا می‌کنند مخصوصا رفتار شما با ارباب رجوع می‌تواند تبلیغی از مردمی بودن ارتش باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی در این سفر ضمن افتتاح صندوق قرض‌الحسنه قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا به همراه حجت‌الاسلام و المسلمین «شعبانعلی صالحی‌نسب» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا و سایر فرماندهان و مسئولان ارتش در شهر کرمان با حضور بر سر مزار شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر با آرمان‌های این شهید بزرگوار تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/ 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار