کد خبر: ۸۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
امام جمعه خرمشهر:
عادل پور با بیان اینکه دولت و مجلس باید برای اصلاح توزیع عادلانه کالاها ورود کنند، گفت: ارز ترجیحی در دولت دوازدهم با سیاست‌های غلط پیاده شد که به نفع مردم و دولت نبود.

دولت و مجلس باید برای اصلاح توزیع عادلانه کالاها ورود کنندبه گزارش آرانيوز از اهواز، حجت‌الاسلام «محمدجواد عادل‌پور» در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز خرمشهر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: مسائل اقتصادی باید به سمت حل و فصل بروند و دولت سیزدهم برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور باید در راستای اصلاح نظام بانکی، مالیاتی، ساختار بودجه و بهبود فضای کسب و کار گام بردارد.

وی اقزود: اصلاح عادلانه توزیع کالا، دانش بنیان کردن اقتصاد، تحقق اقتصاد منهای نفت، خودکفایی در کالاهای اساسی، تامین غذا و دارو و توسعه تجارت با همسایگان از مهمترین راهکارهای اصلاح ساختار اقتصادی کشور هستند.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه دولت و مجلس باید برای اصلاح توزیع عادلانه کالاها ورود کنند، گفت: ارز ترجیحی در دولت دوازدهم با سیاست‌های غلط پیاده شد که به نفع مردم و دولت نبود.

وی افزود: یارانه مردم در سال‌های گذشته به جیب افراد سودجو برای خوش گذرانی فرزندانشان می رفت و اکنون باید به جیب مردم نیازمند برود.

حجت الاسلام عادل پور با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگران بیان کرد: ایشان فرمودند دولت برنامه‌ای در پیش رو دارد که دستگاه‌ها و آحاد مردم باید دست به دست هم دهند که به نتیجه برسد.

خطیب جمعه خرمشهر جلوگیری از احتکار و گران فروشی و برخورد با افراد خاطی را ضروری دانست و گفت: مدیران مربوطه باید با این افراد برخورد قاطع داشته باشند ضمن اینکه مردم باید هوشیار باشند.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار