کد خبر: ۸۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
استاندار ایلام:
«بهرام‌نیا» گفت: ۱۲۷ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های زیرساختی، کشاورزی و عمرانی شهرستان دهلران اختصاص یافت.

۱۲۷ میلیارد تومان به زیرساخت‌های دهلران اختصاص یافتبه گزارش آرانيوز از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام امروز جمعه ۲۳ اردیبهشت در نشست شورای اداری شهرستان دهلران اظهار داشت: از اعتبارات سفر رییس جمهوری ۴.۴۵ میلیارد دلار اعتبار ارزی که به ریالی ۱۱۱ هزار میلیارد تومان می شود، به شهرستان دهلران اختصاص یافته است.

وی بیانکرد: یک میلیارد تومان برای ساخت خانه عالم، کمک به تکمیل زیرساخت های بازارچه چیلات پنج میلیارد تومان، کمک به چهار خطه کردن دهلران - اندیمشک ۱۷ میلیارد تومان، چهار خطه کردن مسیر  مهران - دهلران ۴۰ میلیارد تومان ، مجموعه یادمان شهدا دفاع مقدس یک میلیارد تومان و هشت میلیارد تومان نیز برای ساماندهی یادمان شهدای شرهانی در این سفر اختصاص یافت.

استاندار ایلام عنوان کرد: ۱۸ میلیارد تومان نیز برای تکمیل استخر موسیان اختصاص یافت. 

«بهرام‌نیا» با اشاره به ظرفیت های بالای دهلران در حوزه نفت و گاز گفت: مینی ان جی ال با اعتبار ۱۵ میلیارد دلار تا پایان خرداد فاز نخست آن به  بهره برداری می‌رسد و برای حداقل  ۸۰ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی دارد و ان جی ال ۳۱۰۰ دهلران با ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار و سرمایه گذاری ۱.۲ میلیارد دلار پس از بهره برداری حداقل برای ۵۰۰ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی دارد.

استاندار ایلام در ادامه عنوان کرد: پتروشیمی دهلران با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۲.۶ میلیارد دلار اعتبار برای بیش از یک هزار نفر اشتغالزایی دارد.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار