کد خبر: ۸۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
رئیس بسیج سازندگی استان یزد خبر داد؛
سرهنگ «صادقی» گفت: مرحله اول رزمایش جهادگران فاطمی به مدت ۱۰ روز در استان برگزار می‌شود.

به گزارش آرانيوزاز یزد، سرهنگ «مجید صادقی» رئیس بسیج سازندگی استان یزد اظهار داشت: قرارگاه بسیج سازندگی در تمام شهرستان‌های استان تشکیل و جلسات هماهنگی برگزار شده است.

وی افزود: به دنبال این هماهنگی ها، بسته کاملی از خدمات در ۳۰ زمینه به مردم ارائه می‌شود. این خدمات به مناطق طرح کرامت و مردم حاشیه شهر ارائه می‌شود.

سرهنگ صادقی ادامه داد: خدمات رزمایش جهادگران فاطمی شامل خدمات عمرانی، فرهنگی، مشاوره ای، پزشکی، دامپزشکی، دندانپزشکی و پویش‌های مختلف نظیر نذر خون، آزادی زندانیان جرائم مالی، کمک‌های مومنانه، تامین جهیزیه است.

رئیس بسیج سازندگی استان یزد افزود: با توجه به سیل اخیر در منطقه خرانق، گروه‌های جهادی میبد و اردکان به خدمت رسانی ویژه در این مناطق مامور شدند.

به گفته وی در شهرستان یزد نیز قرارگاه شهید «الله دادی» برای رسیدگی به وضعیت سیل زدگان روستای سیدمیرزا یزد انتخاب شد.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ نیروی جهادی در شهرستان‌های خاتم و مروست مستقر شدند ادامه داد: خدمات این گروه‌ها تا جمعه عصر در هرات و مروست ادامه دارد و به برخی روستا‌ها خدمات تخصصی و به برخی از روستا‌ها نیز بسته‌ای از انواع خدمات ارائه می‌شود.

سرهنگ صادقی عنوان کرد: با توجه به نیاز گروه‌های عمرانی به مصالح و بروز مشکلاتی برای تامین آن، از ظرفیت خیران بهره گرفته شد و تمامی گروه‌های عمرانی با مصالح و تجهیزات لازم اعزام شدند.

رئیس بسیج سازندگی استان یزد گفت: بسیاری از افرادی که از خدمات گروه‌های جهادی بهره مند می‌شوند، افراد دارای یک معلول یا چند معلول، افراد زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند و ارتباط جهادگران با این افراد به طور مستمر باقی خواهد ماند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار