کد خبر: ۸۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴
گروه استان‌ها - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل کنونی فرهنگیان در زمان اشتغال است، گفت: اینکه حل این مشکلات را صرفاً به زمان بازنشستگی احاله دهیم درست نیست.
نماینده مردم همدان در مجلس: حل مشکلات فرهنگیان به زمان بازنشستگی احاله نشود

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت‌و‌گو با آرانيوز در همدان با اشاره به سرمایه 15 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار کرد: دو نوبت درخواست اصلاح اساس‌نامه صندوق از سوی کمیسیون آموزش مطرح شد اما متأسفانه گروه قبل این مهم را انجام نداد.

وی مشکل کنونی فرهنگیان را در زمان اشتغال دانست و گفت: اینکه حل این مشکلات را صرفاً به زمان بازنشستگی احاله دهیم درست نیست چراکه بسیاری از فرهنگیان یا به بعد از بازنشستگی نمی‌رسند و یا در آن برهه دچار مشکلات و مسائلی همچون افسردگی می‌شوند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان باید به درد زمان اشتغال نیز بخورد چراکه وضعیت مالی فرهنگیان اکنون مناسب نیست.

فلاحی به بحث مطالبه صندوق ذخیره فرهنگیان از دولت اشاره کرد و افزود: تهاتری که کمیسیون آموزش، امسال در بودجه پیگیر شده بود، ظاهراً رأی نیاورد و باید وصول این مطالبات از دولت پیگیری شود.

وی در پایان سرمایه‌های سرگردان آموزش و پرورش را نیز از دیگر موارد مهم در این حوزه برشمرد و تصریح کرد: این مهم نیز باید از سوی صندوق ذخیره فرهنگیان پیگیری و تعیین تکلیف شود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار