کد خبر: ۸۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
رئیس مجلس شورای اسلامی:
قالیباف گفت: جهادگری فرهنگی است که از رزمندگان دفاع مقدس به جا مانده است. اگر می‌خواهیم راه شهدا را برویم، اگر می خواهیم حزب اللهی باشیم، اگر می خواهیم در دهان دشمن بزنیم و در مقابل همه تهمت ها ما باید فقط یک کار بکنیم کار را ول نکنیم و به حاشیه نرویم و کار خودمان را انجام بدهیم.
جهادگری ارثیه دفاع مقدس است/مقابله با فساد اداری با فعالیت جهادیبه گزارش آرانیوز، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس عصر سه شنبه که به طور تصویری در تجمع ٢١ هزار نفری بسیجیان فارس حاضر شد اظهار داشت: این فعالیت که آغاز شده است و طی دو دهه اخیر فعالیت‌های جهادی به این سمت حرکت می‌کنند که جهادگران با تکیه بر این اصل که جهاد یک فرهنگ است و افراد با جهاد در مقابل دشمن ایستاده اند در حال تلاش اند.
 
وی افزود: زمانی که می‌خواهیم در خصوص جهادگران صحبت کنیم بیانگر آن است که بسیجیان در راستای برطرف کردن مشکلات جامعه و کمک به مستضعفان اقدام کنند.
 
رئیس مجلس ادامه داد: باید با تلاش‌های صورت گرفته زمینه بروز تمامی استعدادها را فراهم کرد، لازم به ذکر است که جهادگری به بیان دیگر مقابله کننده با بروکراسی اداری و مقابله گر با فساد اداری است.
 
قالیباف تاکید کرد: جهادگران وارثان رزمندگانی است که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنانی ایستادند که در تلاش بودند تا جامعه ایران را نابود کنند اما فعالیت رزمندگان از آنان فرهنگی به یادگار گذاشت که از آن با عنوان جهادگران یاد می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: نباید کار جهادی را حزبی، سیاسی، اقتصادی و … کرد زیرا این فعالیت برای حمایت تمامی جامعه است و نمی‌توان آن را محدود کرد و باید شرایطی ایجاد کرد که هر کس با هر نوع عقیده‌ی وارد این بخش شود.

افزود: در میدان جهاد هر چه داریم باید به میدان بیاوریم هم آبرو و هم جان مان که هر دو فانی هستند. اگر ما به رضوان الهی توفیق پیدا کنیم باید برای انقلاب از جان و آبروی مان بگذریم. نباید بگذاریم اینها ما را به حاشیه برد؛ در متن جهاد و مبارزه باید باقی بمانیم.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز جهاد ما مبارزه با گرانی است، امروز کربلای ۵ و والفجر۸ و ادامه دادن راه شهدا همین جهاد است؛ ما بچه‌های انقلاب اسلامی می‌توانیم کارآمدی دین را در ادامه جامعه اثبات کنیم و در این نباید هیچ تردیدی داشته باشیم.

قالیباف ادامه داد: اگر دشمن نتواند در ما تردید ایجاد کند، تلاش می‌کند کارهای بزرگ ما را کوچک نشان دهد.

وی عنوان کرد:‌ باید مراقب باشیم که مسائل اصلی کشور هدف ما باشد و دشمن ما را وارد گروه‌بندی، جناح‌بازی، فرقه‌گرایی و اختلاف درونی نکند چرا که این خواست و طراحی قطعی دشمن است تا با این اقدامات هم در جبهه انقلاب تزلزل ایجاد کند و هم سرمایه‌های اجتماعی نظام را تخریب کند.

 
انتهای پیام/
 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار