کد خبر: ۸۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس با انتقاد از نحوه مدیریت بازار گوشت گفت: دولت به جای حذف دام مولد داخلی که امنیت غذایی را از بین می‌برد، از دامداران حمایت کند.

حذف دام‌های مولد داخلی امنیت غذایی را از بین می‌برد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آرانیوز، عبدالعلی رحیمی مظفری، نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی با اشاره به مشکلات ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و حمل و نقل بار اظهار داشت: دولت مشکل کامیون‌های وارداتی جایگزین ناوگان فرسوده را‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کند؛ برای حل این مشکل کافی است قانون مصوب مجلس اجرا شود و آیین نامه کذایی دولت قبل کنار گذاشته شود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات دامداران خطاب به دولت گفت: به جای حذف دام مولد داخلی که امنیت غذایی را‌‌‌‌‌‌‌‌ از بین می‌برد و بیکاری را‌‌‌‌‌‌‌‌ در این حوزه افزایش می‌دهد، از دامداران حمایت کنید تا در این حوزه با مشکل گوشت و محصولات پروتئینی مواجه نشویم.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس همچنین خطاب به وزیر کشور گفت: سرمازدگی محصولات کشاورزی و خشکسالی در مناطق دیگر به مراتب بدتر از بحران‌هایی مانند سیل، زندگی کشاوزران را‌‌‌‌‌‌‌‌ نابود می‌کند؛ ضروری است از محل اعتبارات مدیریت بحران مشکل کشاورزان سرمازده یا گرفتار خشکسالی را‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کنید.

رحیمی مظفری در پایان به وضع عوارض 17 درصدی برای صادرات اشاره کرد و گفت: این اقدام تولید را‌‌‌‌‌‌‌‌ نابود می‌کند؛ از وزیر صنعت تقاضا داریم به داد تولید برسد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار