کد خبر: ۸۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: دولت انقلابی برای اصلاح امور اقتصادی تلاش بسیاری می‌کند که نیروهای مسلح نیز با تمام توان آماده همیاری در راستای رفع مشکلات مردم در این راستاست.

به گزارش آرانیوز از همدان، سردار مظاهر مجیدی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان اظهار کرد: در شأن و عظمت نیروهای مسلح همین بس که وقتی خداوند متعال می‌خواهد به واقعه بزرگ قیامت توجه کند در سوره عادیات به نیروهای مسلح اشاره می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ما را به صراط مستقیم هدایت می‌کنند و این یک توفیق است گفت: با هم افزایی و ارتباط در شورای پیشگیری از وقوع جرم، خوشبختانه ۲۰ درصد کاهش جرایم را در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ بودیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه در استان آرامشی خوب و امنیتی پایدار را به خاطر همبستگی بین نیروهای مسلح شاهد هستیم عنوان کرد: دولت انقلابی برای اصلاح امور اقتصادی تلاش بسیاری می‌کند که نیروهای مسلح با تمام توان آماده همیاری در راستای رفع مشکلات مردم در این راستاست.

استاندار همدان نیز با بیان اینکه نیروهای مسلح یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است که با اقتدار خود حتی در مخیله دشمنان اجازه کوچکترین تعرض را به کشور نمی‌دهد اظهار کرد: مثلث شوم استکبار مولودی به نام داعش را در منطقه ایجاد کرد اما تفکر شهید سلیمانی توانست مردم منطقه را از دست این گروه پلید نجات دهد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه تفکر شهیدسلیمانی از ولایت‌پذیری نشات گرفته و ایشان با شجاعت و جسارت و با تمسک به فرهنگ قرآن کریم حماسه آفریدند گفت: امروز به مدد فرزندان این سرزمین حتی کوچکترین تعرض به دشمن اجازه داده نمی‌شود و برترین سلاح‌ها برای دفاع از کشور تولید شده که همه اینها افتخار است.

وی با بیان اینکه نباید از توطئه‌های دشمن غافل شد تأکید کرد: امروز که دشمن از توطئه نظامی مایوس شده است با هر ترفندی دنبال ضربه به نظام است که یکی از آنها تحریف واقعیت‌ها و توطئه در فضای مجازی است.

استاندار همدان عنوان کرد: اگر امروز دولت اقداماتی را در راستای عدالت اجتماعی انجام می‌دهد دشمن آن را برنمی‌تابد و درصدد مایوس کردن مردم است که نباید نسبت به این مهم غافل بود.

وی بیان کرد: برادری، دوستی و رفاقت در استان به ویژه در شورای تامین موج می‌زند و خوشبختانه وحدت و انسجام خوبی در این مجموعه حاکم است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار