کد خبر: ۸۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: برای گذر از پیک بار تابستان، حداکثر همکاری باید صورت گیرد تا با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی احتمالات، اقدامات پیشگیرانه برای تأمین آب آشامیدنی انجام شود.

به گزارش آرانیوز از سمنان، نادر قدس، معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان سمنان صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی برای تأمین برق چاه‌های آب آشامیدنی در پیک بار ۱۴۰۱ در استان سمنان اظهار کرد: مدیریت مصرف آب یک الزام محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به کاهش بارندگی و نزولات آسمانی، در زمینه آب آشامیدنی، مدیریت مصرف بسیار مهم است.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان سمنان بیان کرد: برای گذر از پیک بار تابستان، حداکثر همکاری باید صورت گیرد تا با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی احتمالات، اقدامات پیشگیرانه برای تأمین آب آشامیدنی به عمل آید.

سرپرست معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان نیز در این نشست برنامه‌های شرکت توانیر برای عبور از اوج بار سال جاری را تشریح کرد و گفت: به دلیل ناترازی احتمالی بین تولید و مصرف برق در تابستان پیش رو، مدیریت مصرف و رعایت دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل، یک ضرورت به شمار می‌رود.

مصطفی کرمی با اشاره به این‌که شرکت توزیع برق استان همچون سال‌های قبل، حداکثر تلاش خود را برای استمرار خدمات و تأمین برق چاه‌های آب آشامیدنی به کار خواهد بست، افزود: به دلیل بروز شرایط ناخواسته در وضع تولید و میزان مصرف برق و همچنین پیش‌بینی‌های لازم برای موارد خاص، لازم است مراکز حساس نظیر ایستگاه‌های پمپاژ و چاه‌های آب آشامیدنی به دیزل ژنراتور مجهز باشند تا در صورت لزوم از این دستگاه‌ها استفاده شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار