کد خبر: ۸۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، هادی احمدی‌طبا به عنوان فرماندار شهرستان اردستان معرفی و با این انتصاب پرونده تغییر فرمانداران استان اصفهان بسته شد.

به گزارش  ارانیوز  اردستان،  محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در مراسم معارفه فرماندار اردستان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت:  برای نسل امروز باید بگوییم پیش از انقلاب شرایط کشور در چه وضعیتی قرار داشت و الان در چه شرایطی هستیم چرا که رسانه‌های دشمن به شدت تلاش می‌کنند با بی اهمیت جلوه دادن یا سانسور خدمات انقلاب به ناامیدی مردم دامن بزنند.

وی افزود: در کشوری زندگی می‌کنیم که در سال۱۳۵۶ یک‌ مرکز بهداشت در روستاها نبود و حتی در مراکز شهرها پزشکان از کشورهای هندوستان و پاکستان بودند اما الان در دورترین نقاط کشور مراکز بهداشت با پزشکان ایرانی وجود دارد.

جان‌نثاری تصریح کرد: امروز تنها کشوری که شجاعانه و مقتدر در مقابل زورگویی استکبار ایستادگی کرده جمهوری اسلامی ایران است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: قبلا کسی تصور فرستادن ماهواره به فضا را نداشت ولی هم اکنون به مرحله‌ای رسیدیم که ماهواره بومی به فضا پرتاب کردیم.

وی گفت: وقتی کشور دست غربزده‌ها بود کشور را به بن بست رساندند و ظرفیت‌های کشور معطل ماند همانطور که در دولت گذشته چشم دوخته بودند تا از غرب برایشان نسیمی بوزد به امید اینکه مشکلات حل شود اما نه تنها مشکلات مردم حل نشد که با زیاده‌خواهی دشمنان بر مشکلات افزوده شد لذا تنها تفکر انقلابی است که می‌تواند منجی کشور باشد.

جان‌نثاری با انتقاد از تخصیص ارز ۴۲٠٠ تومان و خسارت ‌های ناشی از آن در دولت گذشته تصریح کرد: میلیاردها دلار سرمایه مردم با این تصمیم به تاراج گذاشته شد، ارز را در اختیار عده‌ای قرار دادند تا کالای اساسی وارد کنند و ارزان در اختیار مردم قرار گیرد اما با این تصمیم توان مردم کاهش پیدا کرد لذا با این تفاسیر دولت سیزدهم شجاعانه تصمیم گرفت یارانه را به آخر زنحیره و خود مصرف کننده برسد تا از دست دلال و رانت‌خوار خارج شود و همه باید کمک کنند تا این تصمیم به خوبی اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌ها ضمن معرفی فرماندار جدید اردستان گفت: نگاه‌ها در مجموعه‌های اداری باید عوض شود و نباید نگاه ارباب، رعیتی در دستگاه‌های اداری وجود داشته  باشد.

وی افزود: با تغییراتی که انجام شد، ۲۸ فرماندار استان اصفهان با هدف ایجاد یک فضای جدید تغییر پیدا کردند و معتقدیم باید نگاه اداری استان در تمام سطوح تغییر کند.

جان‌نثاری با بیان اینکه فرماندار جدید اردستان هر اقدامی که می‌خواهد انجام دهد باید برای دنیا و آخرت مردم مفید باشد، افزود: فرماندار، منصوب سلسله مراتب وزارت کشور است و نباید به هیچ گروه، جناح، جریان و افرادی وابستگی داشته باشد. البته در دوران فرماندار جدید جریان انقلابی و حزب‌اللهی شهرستان اردستان باید رشد و شکوفایی چشم‌گیری داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان، تصریح کرد: به تمام فرمانداران شهرستان‌های استان تاکید کردیم که مردمی بودن را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند و آن‌ها را در اقدامات شهرستان خود دخالت دهند و به کوچک‌ترین درخواست‌ها و مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند و مسوولان ادارات شهرستان‌های استان نیز با جدیت مسائل و مشکلات مردم را دنبال کنند.

در پایان این مراسم،  هادی احمدی‌طبا زواره به عنوان فرماندار جدید اردستان معرفی و از زحمات حمیدرضا تاملی تقدیر شد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار