کد خبر: ۸۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
استاندار اردبیل گفت: صدور مجوز پارکینگ ماشین‌های سنگین در شهرستان اردبیل توسط دستگاه‌های مربوطه بررسی شود.

به گزارش آرانیوز از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید استان اردبیل، اظهار کرد: نبود پارکینگ ماشین‌های سنگین در شهرستان اردبیل مشکلات متعددی به وجود آورده است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی یک پارکینگ برای ماشین‌های سنگین در شهرستان اردبیل اقدام کرده است که صدور مجوز لازم بررسی خواهد شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در منطقه گیلانده نرسیده به فرودگاه اردبیل، چندین مجموعه بزرگ صنعتی فعالیت دارند که در سطح ملی و استانی فعال هستند که این منطقه در حال حاضر مشکل خط تلفن و اینترنت دارد.

عاملی با اشاره به مشکلات مجموعه‌های صنعتی در گیلانده اردبیل بیان کرد: تا پایان ماه‌جاری، با تجهیز منطقه به فیبر نوری، مشکلات خط تلفن و اینترنت رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: در محور پایانی تونل حیران به سمت شهرستان نمین، آنتن‌دهی تلفن همراه ضعیف بوده و گلایه هم‌استانی‌ها و مسافران را در پی دارد که باید در اسرع وقت به پوشش حداکثری و صد درصدی برسد.

استاندار اردبیل گفت: باتوجه به ظرفیت گردشگری استان اردبیل، در صدور مجوزهای لازم برای مجموعه‌های صنعتی و تولیدی توجه به گردشگری در اولویت اصلی مسؤولان استانی قرار دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار