کد خبر: ۸۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
اولویت دولت مردمی در سفرهای استانی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بر اساس میزان پیشرفت است، در این راستا تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور، پیگیری اتمام احداث آزادراه ارومیه-تبریز، تکمیل نواقصات ایستگاه‌های شبکه راه آهن ارومیه-مراغه و ساماندهی جاده‌های منتهی به پایانه‌های مرزی استان از اولویت‌های مهم استانی در سفر ریاست جمهوری است.

به گزارش آرانیوز از ارومیه، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی نشست استاندار آذربایجان‌غربی همراه با معاونان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و رئیس شورای هماهنگی و مدیرکل راه و شهرسازی استان با نماینده نهاد ریاست جمهوری در خصوص برنامه‌ریزی و جمع‌بندی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری برگزار شد.

باتوجه به اینکه برای برگزاری هر سفر استانی رئیس جمهور، کار کارشناسی و مطالعاتی گسترده‌ای انجام می‌شود تا مصوبات سفرهای استانی به طور کامل قابل اجرا باشند، در این نشست پروژه‌های اثربخش در پیشرفت، عدالت و محرومیت‌زدایی در آذربایجان‌غربی معرفی شدند.

از سوی دیگر، اولویت دولت مردمی در سفرهای استانی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بر اساس میزان پیشرفت است، در این راستا تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور، پیگیری اتمام احداث آزادراه ارومیه-تبریز، تکمیل نواقصات ایستگاه‌های شبکه راه آهن ارومیه-مراغه و ساماندهی جاده‌های منتهی به پایانه‌های مرزی استان مطرح شدند.

همچنین در این نشست بر تلاش شبانه‌روزی جهت حل مشکلات و دغدغه‌های مردم تأکید شد که مطمئنا اصلاح نقاط پرحادثه در جاده‌های استان، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار، صدور مجوز ماده ۲۳ برای اتصال راه آهن ارومیه به سلماس، توسعه فرودگاه‌های استان و راه‌اندازی انواع ایستگاه‌های خودکار هواشناسی می‌تواند بخشی از مسائل حوزه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی را حل کند.

گفتی است این نشست در ادامه جلسه هم‌اندیشی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌غربی همراه با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی و رئیس شورای هماهنگی و مدیرکل راه و شهرسازی استان با نماینده سازمان برنامه و بودجه در پیگیری و تدوین مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور در خصوص برنامه‌ریزی و جمع‌بندی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری برگزار شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار