کد خبر: ۸۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
نماینده مردم بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تفکر بسیجی و جهادی می‌توان مشکلات اساسی که دامن‌گیر مردم است را برطرف کرد گفت: نهادهای دولتی از ظرفیت گروه‌های جهادی برای رفع مشکلات استفاده کنند.

به گزارش اختصاصی آرانیوز، احمد مرادی در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: خدمت به مردم را باید جزو نعمات خداوند باید دانست و اگر این نگاه را در عمق وجود و فکر خودمان قرار دهیم به طور قطع مشکلات جامعه اسلامی برطرف می‌شود.

وی افزود: افتخار می‌کنیم در کشوری زندگی می‌کنیم که حاصل خون هزاران شهید است که وجود خود را گذاشتند تا عرصه خدمات‌رسانی به مردم باز شود، بسیج سازندگی توانسته با مشخص کردن جامعه هدف خود خدمات خوبی به آنان بدهد.

نماینده مردم بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه روستایی استان بیشترین نقش آفرینی در رخدادها، برنامه‌ها و مناسبت‌های نظام دارد و باید بیشترین خدمات نیز دریافت کند و برای خدمات رسانی به این روستاها گروه‌های جهادی می‌توانند نقش خوبی ایفا کنند.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه امام سجاد استان هرمزگان در چندین سال اخیر اقدامات قابل تقدیری به مناطق محروم داشته‌ و به صورت جهادی کار کرده‌، ادارات کل استان باید از ظرفیت این گروه‌های جهادی استفاده کنند.

مرادی گفت: بعد از گذشت 43 از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شایسته نیست که هنوز شاهد مشکل راه، برق، آب، بهداشت و درمان و توسعه مراکز ورزشی در برخی مناطق استان باشیم، انجام این امور به راحتی قابل دسترس است و می‌توان این امور را به راحتی انجام داد به شرطی که باور به حل مشکل داشته باشیم و گرفتاری و درد مردم را گرفتاری و درد خود بدانیم.

وی اظهار کرد: ما شخصیتی غیرقابل تکرار همچون شهید سلیمانی داریم که هنوز پس از شهادتش، ستمکاران عالم از او واهمه دارند، او باعث افتخار تمام آزادگان جهان است و در جهان کسی نیست که این شخصیت عظیم را نشناسد و این به برکت حضور در بین مردم و تلاش برای مردم است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار