کد خبر: ۸۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
شهردار سبزوار گفت: یکی از اقدامات سه ماهه حضور من در شهرداری، جلوگیری از حاتم بخشی شهرداری به ادارات دیگر در سبزوار است.

به گزارش آرانیوز از سبزوار، موسی رجب زاده شهردار سبزوار شب گذشته در نشست خبری با نمایندگان رسانه های گروهی شهرستان سبزوار اظهار کرد: یکی از اقدامات سه ماهه حضور من در شهرداری، جلوگیری از حاتم بخشی شهرداری به ادارات دیگر در سبزوار است.

وی افزود: سازمان های زیر مجموعه شهرداری سبزوار ۴۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار هستند.

رجب زاده خاطرنشان کرد: بر اساس برآورد اولیه شهرداری سبزوار از ادارات مختلف ۵۸۰ میلیارد تومان طلبکار است ولی شرط آن قبول ادارات و ذیحساب مربوطه است.

شهردار سبزوار با اشاره به بودجه ۶۲ درصدی سبزوار که به بخش عمرانی شهر اختصاص داده شده، افزود: به دنبال عدالت در نقاط مختلف سبزوار هستیم.

رجب زاده در پاسخ به پرسش دیگری درباره تغییر وضعیت کارگران شهرداری گفت: با بررسی های انجام شده ۱۲ نفر تغییر وضعیت شامل حالشان شد که لیست اسامی افراد را بعد از آزمون به استان فرستادیم ولی چون بعضی معترض شدند لیست استانداری برگشت خورد و بعد از برگزاری آزمون مجدد معرفی خواهیم کرد.

پروژه ای که روزانه ۷۰ میلیون تومان خسارت وارد می کند​

شهردار سبزوار در پاسخ به پروژه های به سرانجام نرسیده شهرداری گفت: از ارگ امیریه به دلیل سوء مدیریت و مشکلات ایجاد شده به عنوان سیاهچاله شهرداری نام می بریم که بابت آن روزانه ۷۰ میلیون تومان شهرداری متضرر می شود. برای خروج از این وضعیت به دنبال واگذاری و تهاتر با بانک برای بدهی های شهرداری هستیم.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره تبعیض در پرداخت های شهرداری به پرسنل اداری و غیر اداری از طریق اضافه کارها به نام ترمیم حقوق گفت: تبعیض ها را قبول داریم و از زمانی که وارد شهرداری شدم، اولین اقدام رفع تبعیض ها در پرداخت اضافه کارها و ایجاد سامانه شفافیت است.

رجب زاده افزود: در ترمیم حقوق جدید از طریق پرداخت اضافه کار ضرایب سختی کار، حضور افراد و تشویق ها را در نظر گرفته ایم و دست مدیران را با این شرط  باز گذاشتیم.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار