کد خبر: ۸۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با توجه به حجم بارش‌های روزهای قبل و تداوم بارندگی همچنان رخداد مخاطرات جوی از قبیل آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها پیش‌بینی می‌شود.

سیاوش محمدی، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل شامگاه امروز در گفت‌وگو با آرانیوز اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و اطلاع رسانی‌های قبلی، ناپایداری های جوی در استان تداوم خواهد داشت، از این رو آسمان نیمه ابری بوده و غالباً در ساعات بعدازظهر و عصر شاهد افزایش ابر، رگبار باران و رعدوبرق خواهیم بود.

وی افزود: در برخی از مناطق به‌ویژه در ارتفاعات و کوهپایه‌ها بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به حجم بارش‌های روزهای قبل و تداوم بارندگی همچنان رخداد مخاطرات جوی از قبیل آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این وضعیت جوی تا صبح چهارشنبه (۲۱ اردیبهشت) ماندگار بوده و در روز چهارشنبه موقتاً جو استان نسبتاً پایدار خواهد شد اما روز پنجشنبه و جمعه هفته جاری با نفوذ سامانه بارشی دیگر، در غالب مناطق دوباره بارندگی آغاز می‌شود.

محمدی تصریح کرد: از نظر دمایی نیز نوسانات قابل ملاحظه‌ای در استان پیش‌بینی نمی‌شود اما روز چهارشنبه به دلیل وزش بادهای جنوبی گرم‌ترین روز این هفته خواهد بود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار