کد خبر: ۸۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
گروه استان‌ها- استاندار گیلان گفت: هیچ‌گونه تعلل در ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در گیلان پذیرفتنی نیست و همه دستگاه‌ها موظف هستند همکاری کنند تا واحدها احداث و به مردم تحویل داده شود.

استاندار گیلان: هیچ‌گونه تعلل در ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن پذیرفته نیست

به گزارش آرانیوز از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه شورای مسکن و کارگروه توسعه روستایی، عشایری، آمایش سرزمین و محیط‌زیست گیلان اظهار داشت: هرآنچه که نیاز اولیه یک ساختمان است از جمله آب، برق، آسانسور و مابقی موارد بایستی از قبل پیش‌بینی و سپس وارد مرحله ساخت و ساز شوید.

استاندار گیلان با اشاره به ضرورت شتاب‌بخشی به پروژه ساخت‌ مسکن در استان گفت: انتظار می‌رود نظارت‌ها در این حوزه افزایش یابد و کار با کیفیت عالی و براساس استانداردهای مسکن‌سازی دنبال شود و شیوه‌های ساخت، نوع ساخت و مصاحی که در پروژه‌ها نیز به‌کار گرفته می‌شود مدرن باشد.

عباسی با بیان اینکه کیفیت، قیمت و استانداردسازی واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن باید مورد توجه باشد ابراز داشت: سایر دستگاه‌های دولتی اعم از سازمان آب، برق و گاز نیز وظیفه دارند که در این حوزه همکاری کنند و بدانند که جزو تعهداتشان محسوب می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه تعلل در ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در گیلان پذیرفتنی نیست اظهار داشت: همه دستگاه‌ها موظف هستند همکاری کنند تا واحدها احداث و در اسرع وقت به مردم تحویل داده شود.

وی از دستگاه‌های اجرای خواست که از ظرفیت سپاه، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و سایر نهادها در پیشبرد پروژه‌های مذکور بهره گیرند افزود: دولت متعهد شده است که 4 میلیون واحد مسکونی ظرف مدت 4 سال در کشور ساخته شود و ما بایستی در استان گیلان نیز سهمیه مشخص شده را عملیاتی کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان نیز در این‌ جلسه با اشاره به آمار ثبت‌نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در گیلان اظهار داشت: بالغ بر 107 هزار نفر در گیلام ثبت‌نام کردند که 32 هزار و 631 نفر حائز شرایط شناخته شدند و هم‌اکنون 450 واحد در شهرهای رشت، بندرانزلی و آستارا آغاز شده است.

ماکان پدرام با بیان اینکه 147 هکتار زمین مربوط به راه و شهرسازی استان گیلان در اختیار طرح نامبرده قرار داده شد تصریح کرد: اراضی که در اختیار سایر دستگاه‌های اجرایی قرار دارد نیز شناسایی شده و انتظار می‌رود همکاری‌های لازم به‌عمل آید.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار