کد خبر: ۸۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
عضو کمیسیون صنایع مجلس، ایجاد اتحادیه‌های تخصصی کسب و کارهای مجازی را از موثرترین سازوکارها برای ساماندهی این حوزه و اقدامی موثر در راستای تقویت اعتماد عمومی نسبت به فعالیت های صنفی در فضای مجازی برشمرد.

ایجاد اتحادیه‌های تخصصی حوزه کسب و کار مجازی، موجب جلب اعتماد مردم می‌شود

به گزارش آرانیوز حجت الله فیروزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ایجاد اتحادیه های تخصصی کسب و کارهای مجازی را از موثرترین سازوکارها برای ساماندهی این حوزه و اقدامی موثر در راستای تقویت اعتماد عمومی نسبت به فعالیت های صنفی در فضای مجازی برشمرد.

نماینده مردم فسا در مجلس یازدهم اظهار داشت: با ایجاد اتحادیه های تخصصی، هم کسب و کارها تخصصی تر می شوند زیرا هر تشکل یا اتحادیه می تواند بخشی از فضای کسب و کار مجازی را چه در حوزه توزیع، چه در حوزه خدمات دهی و چه در حوزه هایی که احتمالا در آینده بر بستر این فضا شکل می گیرند، به نحو مطلوب تری مدیریت و سرپرستی می شوند.     

فیروزی ادامه داد: با این اقدام، مردم هم می دانند برای دریافت هر خدمتی به کدام یک از این اتحادیه ها باید مراجعه کنند و همین موضوع، به نوبه خود، موجب تخصصی تر شدن دسترسی ها به فضای مجازی نیز می شود.

وی با بیان این که" هدایت صحیح مشتریان به بخش های توزیعی یا خدماتی، مردم را از بلاتکلیفی می رهاند" تصریح کرد: با ایجاد اتحادیه تخصصی، مشتری توان، ظرفیت و پتانسیل هر تشکّل را می شناسد و در می یابد که چه موضوعاتی را تحت پوشش قرار می‌دهند . این موضوع در واقع، هم ارتباط ها را تسهیل می کند، هم کارها را تخصصی تر و هم اعتماد مردم را تقویت می کند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان ساخت: یکی از مشکلات فعلی، رسیدگی به اختلافاتی است که در فضای کسب و کارهای مجازی بین خدمات دهنده و خدمات گیرنده ایجاد می شود. با ایجاد اتحادیه های تخصصی، رسیدگی به اختلافات هم آسانتر می شود زیرا سازوکارهای مخصوص به همان فضا ایجاد می شود.

فیروزی در پایان تأکید کرد: چه بخواهیم و چه نخواهیم، جهان به سمت تخصصی شدن پیش می رود؛ فضای مجازی و کسب و کارها در این فضا هم از این گردونه خارج نیست، لذا باید خودمان را با این فضا تطبیق دهیم و چارچوب های متقن و بسامانی برای استفاده بهینه و مطلوب از آن تعریف کنیم که انفکاک اتحادیه های کسب و  کارها در این فضا از جمله این تدابیر است.

انتهای پیام/ 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار