کد خبر: ۸۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:
بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به لزوم نقدپذیری مسئولان، گفت: انتقاد دلسوزانه، منصفانه و نقدپذیری مسئولان مقدمه اصلاح جامعه است.

نقدپذیر مسئولان مقدمه اصلاح جامعه است/ منتقدان انصاف داشته باشند

به گزارش آرانیوزر، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح یکشنبه در گردهمایی ائمه جمعه خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: وحدت رویه در تمامی حوزه‌ها باید بین مسؤولان و جناح‌ها وجود داشته باشد تا مردم صدای واحدی را بشنوند و این مهم باید سرلوحه کار تمامی مسؤولان قرار گیرد.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: اگرچه امکان اختلاف سلیقه در برخی از جوانب وجود دارد ولی نباید شخص و یا گروهی را تخریب کرد و در نهایت باید با وحدت و هم افزایی مشکلات را برطرف کرد.

وی بصیرت مسئولان و مردم را تنها راه جلوگیری از ایجاد تفرقه و دشمنی دشمنان با مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: باید نقد منصفانه و نگاهی مسالمت آمیز همراه با وحدت به مسائل داشته باشیم چرا که همه ما متعلق به این نظام هستیم.

حجت الاسلام نوری بیان کرد: نقادی و نقد پذیری در راستای مطالبه گری و برای کمال و اصلاح جامعه انجام می‌شود و باید از نقد منصفانه در راستای حل مشکلات استفاده کرد.

امام جمعه بجنورد در ادامه به ۱۷ اردیبشهت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی اشاره داشت و افزود: بسیج از مصادیق سرمایه اجتماعی کشور محسوب می‌شود که از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ریشه گرفته و در چهار دهه اخیر نقش بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب داشته است.

وی در انتها گفت: بسیج ظرفیت بزرگ و یک حرکت عظیم مردمی برای پیشرفت کشور است که خدمات ارزشمند آن در تمام کشور جاری است و باید از این ظرفیت در تمامی عرصه‌ها استفاده کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار