کد خبر: ۸۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان کرمان گفت: جهادگران به دنبال دیده شدن و پر کردن جیب خود نیستند و حقیقت انقلابی‌گری منهای محافظه‌کاری و محاسبه‌گری ویژگی جهادگران است.
فرمانده سپاه استان کرمان: حقیقت انقلابی‌گری منهای محافظه‌کاری و محاسبه‌گری ویژگی جهادگران است

به گزارش آرانیوز از کرمان، سردار حسین معروفی صبح امروز در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی که به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: گروه‌های جهادی مورد توجه رهبر معظم انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه افراد جهادگر اول خود را می‌سازند و بعد برای مردم و دیگران چیزی را می‌سازند گفت: کار جهادی در حقیقت مهار نفس است که یک دانشجو برای کمک به مردم به نقاط محروم می‌رود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امروز در شرق و جنوب استان که نقاط محروم بیشتری وجود دارد و شاهد حضور گروه‌های جهادی در این مناطق هستیم که به کمک مردم، برای توسعه و آبادانی آمدند افزود: خدمت برای خلق خدا و برطرف کردن محرومیت، امید ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه امید، جنود خدا است و امروز راهبرد اصلی انقلاب اسلامی امیدآفرینی در جامعه است ادامه داد: آمریکا و اسرائیل با دین خدا و قرآن دشمنی دارند و برای همین با ملت مسلمان ایران دشمنی می‌کنند.

معروفی با اشاره به اینکه مثلث عربی و غربی تشکیل دادند تا مقابل دین خدا بایستند غافل از آن که خدا در قرآن فرموده است "اسلام پیروز است" گفت: فلسفه گروه‌های جهادی، دشمنی با فقر و محرومیت است و عدم مدیریت صحیح باعث فقر و محرومیت می‌شود.

وی با بیان اینکه وجود حقیقت انقلابی‌گری منهای محافظه‌کاری و محاسبه‌گری ویژگی جهادگران است افزود: جهادگران نه به دنبال آن هستند که دیده شوند و نه به دنبال پر کردن جیب خود هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه اولویت‌های محرومیت‌زدایی استان کرمان احصا و شناسایی شده است بیان کرد: آبرسانی مردم در دو اولویت آب شرب و آب کشاورزی در استان در برنامه قرار دارد.

وی با بیان اینکه تا سوم خردادماه امسال به 409 روستا آبرسانی می‌شود گفت: تاکنون هزار و 25 کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده است و حدود 47 هزار خانوار از آب آشامیدنی برخوردار می‌شوند.

معروفی با اشاره به اینکه اولویت دوم استان کرمان، ارتقای بهداشت در مناطق محروم استان است ادامه داد: بیش از 3 هزار و 500 سرویس بهداشتی و حمام در چند سال گذشته در مناطق محروم استان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن مددجویان و محرومان از اولویت‌های بسیج سازندگی است گفت: فعالیت در مناطق حاشیه‌نشینی کرمان و رفع محرومیت در این مناطق را پیگیری می‌کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در کنار جهادگری و رفع محرومیت، باید فرهنگ انقلاب را در جامعه توسعه داده و گفتمان انقلاب اسلامی و امامین انقلاب را در جامعه ترویج بدهیم افزود: رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را به خوبی ارائه کردند.

وی با بیان اینکه امروز باید به جوانان بها داد و از ظرفیت آنها در جهت توسعه انقلاب و کشور استفاده کنیم گفت: ملی کردن شعار سال و مکتب شهید سلیمانی را باید جدی بگیریم چرا که فرموده امام جامعه است.

 

معروفی با ارائه گزارشی از عملکرد بسیج سازندگی استان کرمان افزود: در یک سال گذشته 670 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در استان داده شده و برای هزار و 342 نفر اشتغال‌زایی شده است.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار گروه جهادی در استان کرمان ساماندهی شدند بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا و رزمایش کمک مؤمنانه 635 هزار و 600 بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شده است.

معروفی با بیان اینکه هزار و 761 پروژه عمرانی در نقاط مختلف محروم استان اجرایی شده است گفت: برای کمک و خدمت به مردم همیشه آماده هستیم و به فرماندهان رده‌های مختلف سپاه گفتیم که در خدمت به مردم نیازی به اجازه گرفتن از فرماندهی نیست و از کسی هم اجازه نمی‌گیریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: آنچه را انجام می‌دهیم که امام ما می‌خواهد و اعتقاد داریم در صحنه‌ای که فرمان امام را انجام می‌دهیم اگر بمیریم مرگ ما شهادت در راه خدا است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار