کد خبر: ۸۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه از اتمام عملیات روکش ماسه آسفالت در محور بشرویه- ارسک به طول۳ کیلومتر و ۷۰۰ متر خبرداد.

به گزارش آرانیوز از بشرویه، «محمد خیری» رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای افزایش ارتقای ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی شهرستان بشرویه و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، روکش آسفالت  در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: این پروژه به‌صورت امانی و در مدت زمان یک هفته از ۲۹ فروردین‌ماه اجرایی شد که برای اجرای این عملیات با مصرف ۴۰ تن قیر و ۷۵۰ تن آسفالت به مبلغ ۸ میلیارد ریال از اعتبارات ملی هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه افزود: طول محور ارسک- بشرویه ۲۴ کیلومتر است که ۱۸ کیلومتر از آن در سال گذشته روکش شده و ادامه مسیر تا محل سه‌راهی ارسک روکش آن انجام خواهد شد.

خیری ادامه داد: ارتقای وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی اصلی  بشرویه- طبس و بشرویه- فردوس از اولویت‌های مهم این اداره به‌شمار می‌رود که این امر نیازمند  اعتبارات استانی و ملی است.

وی رسیدگی مناسب به راه‌های اصلی و فرعی و روستایی شهرستان بشرویه را نیازمند اعتبارات استانی بیشتر عنوان کرد و افزود: با تخصیص اعتبارات استانی در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره فراهم می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه در خصوص پروژه‌های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه عنوان کرد: پروژه تکمیل و بهره‌برداری از راهدارخانه ارسک روکش آسفالت محورهای اصلی بشرویه-طبس و بشرویه- سه‌راهی، روکش راه‌های روستایی از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که در سال جاری و آینده عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

خیری در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان بشرویه دارای بیش از ۵۴۶ کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است که عملیات روکش محورها همه ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره قرار می‌گیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار