کد خبر: ۸۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز به سمت شمال بازگشایی شد و تردد وسایل نقلیه از تمامی محورهای شرق استان تهران پرحجم و روان در جریان است.

ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با آرانیوز در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای شرق استان تهران اظهار کرد: از دقایقی پیش به دلیل کم شدن بار ترافیکی در محور هراز، این محور که از ظهر امروز از شمال به جنوب یکطرفه شده بود بازگشایی و تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب این محور نیمه سنگین و روان در جریان است و خودروها بدون گره ترافیکی درحال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه سنگین و روان در جریان است و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عیپبور از این محور هستند.

وی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، رخ نداده، تاکید کرد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه در ورودی شهر تهران و آزادراه تهران_پردیس و جاجرود با بار ترافیکی بیشتری همراه بوده و پس زدگی ترافیک را در برخی نقاط شاهد هستیم اما با حضور صددرصدی عوامل پلیس راه ترافیک در حال روانسازی است.

وی بیان کرد: هموطنان با تجهیزات کامل، پوشاک گرم، مواد غذایی کافی و باک پر از بنزین، همچنین اطمینان از سالم بودن سیستم های فنی و گرمایشی خودرو وارد محورهای کوهستانی شده تا در صورت بروز مشکل با کمترین خطر از مسیر عبور کنند.

کهریزی ابراز کرد: هموطنانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی هراز و فیروزکوه را دارند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ سفری کم خطر را سپری کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار