کد خبر: ۸۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهرگفت: ۵۰ درصد شهرستان‌های استان بوشهر در وضعیت زرد و ۵۰ درصد در وضعیت آبی کم خطر کرونایی قرار دارند.

به گزارش آرانیوز از بوشهر، حسن ملکی زاده  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: براین اساس شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، دشتی، عسلویه و کنگان در وضعیت آبی کم خطر کرونایی قرار دارند.

وی بیان کرد: همچنین در ارزیابی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان گناوه که تا پیش از این در وضعیت آبی کم خطر کرونایی قرار داشت در رنگ بندی جدید در وضعیت زرد با خطر متوسط کرونایی قرار گرفته است.

ملکی زاده اضافه کرد: در زمان حاضر شهرستان‌های جم، دیر، تنگستان، دیلم و گناوه در وضعیت زرد با خطر متوسط کرونایی قرار دارند.

وی اظهارداشت: رنگ بندیهای کرونایی نشان می دهد در زمان حاضر ۵۰ درصد شهرستان‌های  استان بوشهر در وضعیت زرد و ۵۰ درصد در وضعیت آبی کم خطر کرونایی قرار دارند و با توجه به تغییر رنگ شهرستان گناوه کمترین بی توجهی امکان بازگشت رنگ‌های قرمز خیلی پرخطر و نارنجی پرخطر کرونایی وجود دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به ۳۶ نفر رسیده که از این شمار تنها یک نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری است.

ملکی زاده افزود: از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۰۴هزار و ۳۹۸ نفر در این استان به این ویروس مبتلا و ۲هزار و ۱۶۰ نفر نیز به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار