کد خبر: ۸۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از اواخر وقت جمعه ضمن افزایش ابر و تشدید ناپایداری‌های جوی در برخی مناطق بارش باران، غالباً رگبار و رعدوبرق گاهی توام با تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

سیاوش محمدی، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل شامگاه امروز در گفت‌وگو با آرانیوز اردبیل اظهار کرد: پیرو هشدارهای صادره هواشناسی از اواخر وقت جمعه با ورود سامانه بارشی به استان، ضمن افزایش ابر و تشدید ناپایداری‌های جوی در برخی مناطق بارش باران، غالباً رگبار و رعدوبرق گاهی توام با تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: با فعالیت این سامانه بارشی و از طرفی شرایط فصلی و محلی، بارش‌های رگباری به صورت متناوب و با شدت و ضعف تا عصر سه‌شنبه هفته آینده در سطح استان در مناطق مرکزی به‌ویژه نواحی منتهی به کوهستان سبلان، در شمال استان خصوصا شهرستان گرمی و در مناطق جنوبی در شهرستان خلخال تداوم خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: تا آخر هفته آینده هوای خنک بهاری همراه با وزش باد خزری در سطح استان انتظار می‌رود.

وی گفت: میزان بارش در روزهای شنبه و یکشنبه در مناطقی از استان قابل توجه بوده و در برخی نقاط مستعد استان آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب در رودخانه‌های فصلی و رخداد سیلاب های موقتی، اصابت صاعقه و بارش تگرگ دور از انتظار نخواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار