کد خبر: ۸۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
اهر- نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با بیان اینکه افزایش تعداد نمایندگان مجلس منوط به تصویب در صحن علنی است، گفت: موافق اختصاص یک نماینده اختصاصی به شهرستان هریس هستیم.

افزایش تعداد نمایندگان مجلس منوط به تصویب در صحن علنی است

احمد محرم‌زاده در گفت‌وگو با آرانيوز با اشاره به درخواست مردم هریس از وزیر کشور و رئیس مجلس مبنی‌بر استقلال شهرستان هریس از حوزه انتخابیه اهر اظهار داشت: مردم هریس درخواست کرده‌اند تا نماینده مستقل در مجلس شورای اسلامی داشته باشند و یا این‌که از حوزه انتخابیه اهر منفک به حوزه انتخابیه تبریز ملحق شوند، بنده نیز به خواست مردم هریس احترام می‌گذارم و موافق این هستم که شهرستان هریس نماینده مستقل در مجلس داشته باشد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: طبق قانون بایستی ۴۰ نفر بر تعداد نمایندگان مجلس افزوده شود، در حال حاضر نیز طرح افزایش نمایندگان مجلس در کمیسیون مربوطه نهایی شده و در نوبت ارجاع به صحن مجلس شورای اسلامی است.

وی بابیان این‌که طرح افزایش نمایندگان مجلس در صحن رأی بیاورد یا نیاورد را نمی‌توانم قضاوت کنم، تصریح کرد: ریش‌سفیدان شهرستان هریس هم پیگیر استقلال نماینده مجلس هستند و بنده به تبعیت از آن‌ها این درخواست را پیگیری می‌کنم.

محرم‌زاده خاطرنشان کرد: در آخرین طرح افزایش نمایندگان مجلس، اسکو و آذرشهر از حوزه انتخابیه تبریز منفک و حوزه انتخابیه مستقل می‌شوند و هریس از اهر جدا و حوزه انتخابیه تبریز و هریس را تشکیل می‌دهد و این طرح بایستی در مجلس به تصویب برسد تا قابلیت اجرایی پیدا کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار