کد خبر: ۸۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به ایجاد اشتغال پایدار در استان گیلان گفت: هدف‌گذاری دولت در گیلان اشتغال آفرینی برای ۳۰ هزار و ۹۰۰ شغل در سال بوده و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

به گزارش آرانیوز از بندرانزلی، سیاوش آقاجانی امروز در مراسم تجلیل از کارگران در بندرانزلی با بیان اینکه کارگران نقش مهمی در دین اسلام دارند، اظهار کرد: امروزه نیروی انسانی و کارگران مهمترین سرمایه تولید است که باید پرورش یافته و حفظ شود. 

وی نقش کارگران در تحقق شعار سال را بسیار مهم دانست و گفت: تولید به عنوان یک راهبرد کلیدی در دولت مردمی است که این امر نشان‌دهنده توجه ویژه دولت سیزدهم به تولید و باورمندی توانمندی داخلی می‌باشد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با تاکید بر لزوم توجه به ایجاد امنیت شغلی در بین جامعه کارگری افزود: امنیت شغلی به عنوان مهمترین دغدغه کارگر، اولویت برنامه‌های مسؤولان گیلان در حوزه اشتغال است. 

آقاجانی با اشاره به ایجاد اشتغال پایدار در استان گیلان بیان کرد: هدف‌گذاری دولت در گیلان اشتغال آفرینی برای ۳۰ هزار و ۹۰۰ شغل در سال بوده و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. 

وی با بیان اینکه کارگر و کارفرما در این استان در تقابل با هم نیستند، تصریح کرد: نزدیکی رابطه کارگران و کارفرمایان در گیلان به خوبی حس می‌شود زیرا کارگر و کارفرما در این استان در تقابل با هم نبوده و بارها مشاهده شده که در کمیته‌های مختلف هرکدام از طرفین بر اساس تعهد و وجدان نظرات خود را ارائه می‌دهند. 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار