کد خبر: ۸۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹
مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: از واحدهای تولیدی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای خواسته شده تا موجودی ماکارونی خود را اعلام کنند؛ با این روش اگر مشکلی در توزیع ماکارونی پیش آید با فروشنده خاطی به جرم احتکار برخورد می‌شود.

محمدرضا عمرون امروز در گفت‌وگو با آرانیوز در شهرکرد گفت: نرخ مصوب ماکارونی دهم اردیبهشت ماه توسط ستاد تنظیم بازار اعلام شد و اگر فروشگاه‌ها این محصول را با این نرخ عرضه نکنند برخورد قاطع و قانونی با آن‌ها خواهد شد.

افزایش قیمت ماکارونی بیش از قیمت روی جلد تخلف است

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: از واحدهای تولیدی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای خواسته شده تا موجودی ماکارونی خود را اعلام کنند؛ با این روش اگر مشکلی در توزیع ماکارونی پیش آید با فروشنده خاطی به جرم احتکار برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه ماکارونی‌های موجود در بازار با قیمت قبل به فروش می‌رسند، بیان داشت: هنوز ماکارونی با قیمت جدید اعلام شده از کارخانه توزیع نشده پس از شهروندان توجه داشته باشند که ماکارونی را با قیمت روی جلد خریداری کنند.

عمرون اظهار داشت: متاسفانه در کشور ما افراد سودجویی وجود دارند که به محض اینکه از افزایش قیمت کالایی مطلع می‌شود این کالا را ذخیره می‌کنند تا بازار تشنه شود که این عمل مصداق احتکار است که از طریق قانون با این جرم برخورد می‌شود و اگر فروشگاهی از فروش ماکارونی خودداری کنند با قانون امتناع با آن برخورد می‌شود.

وی در پایان گفت: گشت‌های نظارتی در ایام تعطیل فعالیت می‌کردند و این نظارت‌ها از فردا شدت و قدرت بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار