کد خبر: ۸۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۰
مسئول بسیج رسانه استان همدان خبر داد؛
«قوامی مشفق» از اعزام کاروان راهیان نور غرب کشور توسط بسیج رسانه استان همدان به مناطق عملیاتی خبر داد.

اعزام کاروان اهالی رسانه همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور«ناصر قوامی مشفق» مسئول بسیج رسانه استان همدان در گفت‌وگو با آرانيوز اظهار داشت: جمعی از اهالی رسانه همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور توسط بسیج رسانه استان اعزم خواهند شد.

وی با تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره دلاورمردان ۸ سال دفاع مقدس، گفت: در جهت حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و تقویت باور‌های دینی و انقلابی اهالی محترم رسانه و همچنین بازدید از محل عملیات و عروج شهدای استان همدان، این کاروان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

قوامی مشفق یادآور شد: در این برنامه زیارتی اهالی محترم رسانه که در فراخوان مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند حضور خواهند داشت و از ظرفیت راویان دفاع مقدس و تحلیلگران سیاسی در راستای پاسخگویی به شبهات و تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس استفاده خواهد شد.

وی متذکر شد: مراسم بدرقه کاروان اهالی رسانه به لطف فردا پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۶/۴۵ صبح با حضور مسئولین در محل سازمان بسیج رسانه استان صورت خواهد گرفت. امیدواریم که بتوانیم در اعزام‌های بعدی ظرفت بیشتری از اهالی محترم رسانه را به مناطق عملیاتی اعزام کنیم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار