کد خبر: ۸۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
گروه استان‌ها - شهردار شهر میراث جهانی یزد با بیان اینکه زیرگذر میدان ایران و ورودی شهر از سمت مهرآوران به صورت کامل به زیر آب رفته بود گفت: تخلیه این حجم آب کمی مشکل است و برای پاکسازی کامل آن دو روز دیگر زمان نیاز است.
معابر مسدود شده ‌سیلاب اخیر یزد بازگشایی شد

ابوالقاسم محی الدینی در گفت‌وگو با آرانيوز در یزد با اشاره به اقدامات شهرداری در ارتباط با بازگشایی برخی معابر شهر یزد که در اثر سیل زدگی مسدود شده بودند اظهار داشت: از لحظه فروکش کردن سیلاب‌ها،‌ فعالیت برای بازگشایی معابر توسط نیروهای زحمتکش شهرداری در بخش‌های مختلف شروع شد.

وی ادامه داد: در ابتدا میدان‌های اصلی شهر و زیرگذرها باز شد و تنها زیرگذر قاسم آباد که آب کشتخوان‌ها به صورت مداوم به آن وارد می‌شد مانده بود که به یاری خدا و با تلاش شبانه روزی همکاران ما در شهرداری باز و پاکسازی شد.

محی‌الدینی با تأکید بر اینکه این زیرگذر دو مرتبه به صورت کامل بازگشایی شد ولی شدت آب کشتخوان‌ها مجددا منجر به مسدودی آن می‌شد گفت: الان تنها زیرگذر میدان ایران و ورودی شهر از سمت مهرآوران باقی مانده و در تلاش هستیم تا اقدام به رفع مشکل آن قسمت کنیم.

شهردار شهر میراث جهانی یزد در ارتباط با زمان بازگشایی این مسیر با تاکید بر اینکه این زیرگذر به صورت کامل به زیر آب رفته خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تخلیه این حجم آب با کمی مشکل مواجه است،‌ به نظر می‌رسد که دو روز دیگر تا پاکسازی کامل آن زمان نیاز است.

وی در ارتباط با پاکسازی معابر سطح شهر از گل و لای ایجاد شده در اثر سیل گفت: برای پاکسازی معابر نیاز بود که زمین به صورت کامل خشک شود و از شب گذشته در بسیاری از معابر عملیات پاکسازی در حال انجام است و همچنان این اقدامات تا نهایی شدن موضوع ادامه پیدا می‌کند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار